انقلاب اسلامی همچنان در مسیر آرمان‌های خود گام برمی‌دارد

معاون استاندار بوشهر گفت: انقلاب اسلامی با وجود بی سابقه‌ترین فشار‌ها و تحریم‌های ظالمانه استکبار، همچنان در مسیر آرمانگرایی و آزادیخواهی و عدالت گام برمی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: ۲۲ بهمن همواره یادآور تاثیرگذارترین و مهمترین روز در تاریخ معاصر این سرزمین است؛ روزی که با رشادت‌های بی نظیر مردم، با رهبری حکیمانه و پیامبرگونه امام خمینی (ره)، به قرن‌ها حاکمیت سیاه استبداد و استعمار و وابستگی در همه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی پایان یافت.

او ادامه داد: امام خمینی (ره) در ایام تاریخی مبارزات بر استقرار نظام جمهوری اسلامی «نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد»، تاکید و پایه‌های مردم سالاری دینی را بر اساس حاکمیت مردم و متکی به تعالیم اسلام پایه گذاری کردند.

معاون استاندار بوشهر افزود: انقلاب اسلامی ایران بدون تردید مردمی‌ترین انقلاب قرن بیستم و حتی انقلاب‌های تاریخ بود که با نثار خون شهداء و به مدد الهی به ثمر نشست؛ بنابراین تکیه و تاکید بر دو رکن جمهوریت و اسلامیت مهمترین چراغ راه ما برای استمرار انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن سیره و راه امام (ره) است.

ایرانی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در کمترین زمان ممکن به دلایل شاخص‌های انسانی و دفاع از مظلومین و محرومین از جغرافیای سرزمین ایران فراتر رفت و پیام روشن آن سراسر گیتی را فرا گرفت و جوانه‌های امید را در دل‌های ملل محروم و مسلمان و آزادگان جهان کاشته است.

او تاکید کرد: انقلاب اسلامی با گذشت ۴۲ سال با وجود بی سابقه‌ترین فشار‌ها و تحریم‌های ظالمانه استکبار به ویژه آمریکا همچنان در مسیر آرمانگرایی و آزادیخواهی و عدالت گام برمی دارد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مردم آزاده و شریف ما در یوم الله ٢٢ بهمن امسال در شرایط خاص بیماری کرونا، و محدودیت تردد دهه فجر میثاق دوباره‌ای با آرمان‌های امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا خواهند بست و پیروی خود را از رهبر معظم انقلاب در تداوم انقلاب اسلامی اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.