پیشنهاد سندیکای صنعت مخابرات برای افزایش انگیزه رومینگ ملی

فرامرز رستگار از حسین فلاح جوشقانی بابت تصویب مصوبه شماره 313 کمیسیون تنظیم مقررات که باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای رومینگ ملی می شود قدردانی کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیات مدیره‌ سندیکای صنعت مخابرات ایران در نامه‌ای به حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از تصویب مصوبه شماره ۳۱۳ کمیسیون تنظیم مقررات که باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای رومینگ ملی بین اپراتور‌ها خواهد شد، تقدیر کرد.

در متن نامه‌ فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیات مدیره‌ سندیکای صنعت مخابرات ایران به حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آمده است:

جناب آقای مهندس فلاح جوشقانی
معاون محترم وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

با سلام و احترام.

همانطور که استحضار دارید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۳۱۳ مورخ ۹۹/۱۱/۱۳ در راستای استفاده بهینه از شبکه‌های موجود بی‌سیم، تسهیلاتی را جهت ایجاد انگیزه بیشتر برای رومینگ ملی بین اپراتور‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت بی سیم فراهم آورده است.
مصوبه مذکور از یکسو باعث تسریع در تامین سرویس‌های اینترنت پرسرعت و از سوی دیگر افزایش بنیه مالی برای توسعه بیشتر توسط اپراتور‌ها خواهد شد. ثمره این اتفاق، گسترش فعالیت‌ها در بخش ICT از جمله تحقیقات و صنعت می‌باشد.
ضمن تقدیر و تشکر از تصویب این مصوبه مهم، تقاضا داریم برای حذف تبصره ذیل ماده ۷ که از موانع محقق شدن کامل این دستاورد به دلیل عدم بهره گیری از تخفیف تسهیم درآمد توسط گروهی از اپراتور‌ها می‌شود تدابیر لازم اتخاذ فرمایید.

فرامرز رستگار
دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکا

جوشقانی

گفتنی است؛ مشکل تبصره ماده ۷ این است که اگر در رومینگ ملی، شرکت میزیان با شرکت میهمان دارای سهام مشترک مستقیم و یا غیرمستقیم باشد، تخفیف در مصوبه مذکور، شامل حال اپراتور میزبان نخواهد شد.

جوشقانی

جوشقانی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.