برگزاری رویداد آنلاین «کیفیت اینترنت ایران»

رویداد آنلاین «کیفیت اینترنت ایران» و نقش آن در کسب وکارهای تکنولوژی برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد آنلاین «کیفیت اینترنت ایران» و نقش آن در کسب وکارهای تکنولوژی روز یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ با حضور صاحب‌نظران بخش خصوصی، متخصصان فنی و مدیران تصمیم‌ساز دولتی برگزار می شود.

هدف از برگزاری این رویداد تحلیل تاثیر کیفی اینترنت بر رشد اقتصاد دیجیتال و استارتاپ‌های ایرانی، شناسایی نقاط ضعف و قوت توسعه زیرساخت‌ها و سیاست‌گذاری اینترنت در کشور از ابتدا تا امروز است. طی دو پنل در این رویداد موضوعات «زیرساخت اینترنت و سیاست‌ها» و « تاثیر کیفیت اینترنت بر رشد کسب‌وکار‌ها» با حضور بازیگران هر بخش مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پنل اول با حضور حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات؛ محمد نبی‌زاده، معاون راهبرد و توسعه کسب و کار مخابرات، حسن شانه‌ساز زاده، بنیانگذار شاتل، محمد علی یوسفی‌زاده و مدیرعامل آسیاتک و با مدیریت شهرام شریف بنیانگذار آی تی ایران برگزار می‌شود. در این پنل علاوه بر مروری بر وضعیت گذشته و فعلی معماری زیرساخت اینترنت ایران درباره شاخص‌های مهم و تاثیرگذار بر کیفیت اینترنت ایران ، تحلیل سیاستگذاری ارتباطی سال‌های گذشته بر بازار اینترنت و نقاط ضعف و قوت تکنولوژی‌های ارتباطی بحث خواهد شد.

در پنل دوم که با موضوع «تاثیر کیفیت اینترنت بر رشد کسب‌وکار‌ها» برگزار می‌شود برخی مدیران ارشد شرکت‌های خصوصی و دولتی تاثیر تحول کیفی اینترنت را در حوزه‌های مختلف کسب و کار مورد تحلیل قرار می‌دهند. اعضای این پنل را امیر ناظمی، رییس سازمان فناوری اطلاعات؛ فرید فولادی، مدیرعامل همکاران سیستم ، ناصر حکیمی، مشاور عالی بانک تجارت؛ ایلیا وکیلی مرشد ابرآروانُ با مدیریت شهرام شریف، بنیان‌گذار آی‌تی ایران تشکیل می‌دهند. این پنل به بررسی شاخص‌های حیاتی کیفیت اینترنت برای رشد کسب و کارهای دیجیتال، تکنولوژی‌ها و سیاست‌ها اختصاص دارد.

همچنین در این رویداد مرتضی زندیه، بنیان‌گذار پلتفرم زلکا تحلیلی آماری از وضعیت موجود کیفیت اینترنت از نگاه کاربران نهایی ارایه خواهد داد. علاقه‌مندان برای مشاهده این رویداد به صورت پخش زنده اینترنتی می‌توانند در تاریخ ۱۹ بهمن ساعت ۱۴ به سایت itiran.com مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.