دستگیری سارقان سیم برق شبکه هوایی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری ۳ سارق سیم برق هوایی و کشف بیش از ۲۰ فقره سرقت در شهرستان خرمدره خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق از شبکه هوایی، مأموران پلیس آگاهی شهرستان خرمدره رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه ماموران پس از بررسی صحنه‌های سرقت دریافتند که سرقت سیم برق در یکی از استان‌های همجوار هم رخ داده است، افزود: ماموران به دست داشتن چند سارق غیر بومی در این سرقت‌ها پی برده و با نیابت قضائی به یکی از استان‌ها اعزام و با انجام کارهای  اطلاعاتی موفق شدند یک سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: ماموران موفق شدند ۲نفر از همدستان این سارق را به همراه مالخر دستگیر و برای رسیدگی به پلیس آگاهی شهرستان خرمدره منتقل کنند.

سرهنگ خانی پور با اشاره به اینکه در ادامه متهمان به سرقت بیش از ۲۰ فقره سیم برق هوائی در شهرستان‌های خرمدره، ابهر و تاکستان اعتراف کردند، افزود: مالخر نیز صراحتا به خرید سیم‌های مسروقه از سارقان دستگیر شده اعتراف کرد.

او در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی، گفت: شهروندان به هشدار‌های انتظامی و آموزش‌های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت توجه ویژه داشته و آن‌ها را کاربردی کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و یا فعالیت مجرمانه موضوع را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.