روحانی در جلسه ستاد مقابله با کرونا:

دو هفته آینده حساس است/ نباید اجازه دهیم ویروس کرونای هندی وارد کشور شود/ تیم‌های ویژه نظارت کرونایی تشکیل شود

رئیس جمهور گفت: از قرارگاه می‌خواهیم تیم‌های نظارت ویژه تشکیل دهند و نظارت را چه در اصناف و چه در ادارات تشدید کنند.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر ضرورت تشکیل تیم‌های ویژه نظارت برای افزایش مراقبت‌ها و رعایت کامل اصول بهداشتی، اظهار کرد: همه بخش‌هایی که به نوعی وظیفه نظارت دارند باید نظارت‌ها را تشدید کنند تا مراعات بهداشتی افزایش یابد در غیر اینصورت نمی‌توانیم از این موج عبور کنیم.

روحانی با بیان اینکه قانون و مقررات برای برخورد با کسانی که بهداشت عمومی را به خطر می‌اندازند وجود دارد، گفت: متاسفانه سطح رعایت نکات بهداشتی زیر ۶۰ درصد است درحالی که باید بالای ۹۰ درصد باشد، دو هفته پیش رو بسیار حساس است و چاره‌ای نداریم جز اینکه در زمینه مراقبت‌ها و نظارت‌ها اقدامات را تشدید کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به آخرین آمار‌ها از وضعیت بیماری در استان‌ها افزود: متاسفانه آمار و ارقام‌ها امروز نشانگر این بود که بیشتر استان‌های ما هنوز در مسیر پیک این بیماری هستند و به قله پیک چهارم نرسیده اند. در ۱۸ استان به طور ویژه شرایط مناسب نیست که ۷ استان از میان آن‌ها وضعیت بدتری دارند.

وی اظهار کرد: متاسفانه آمار گواه آن است که خود مردم آنچنان که باید دستورالعمل‌ها را مراعات نمی‌کنند و از مردم می‌خواهم که در این ماه مقدس و مبارک اجرای پروتکل‌ها را به عنوان یک وظیفه دینی و اخلاقی و وظیفه قانونی و همچنین وظیفه انسانی بدانند.

رئیس جمهور با بیان اینکه منشا نگرانی ما از آمار ارائه شده بر این مبناست که امکانات زیرساختی، بهداشتی و درمانی کشور نامحدود نیست، تصریح کرد: از آن مهم‌تر نیروی انسانی است که تلاش می‌کنند و توانمندی آن‌ها به هر حال نامحدود نیست و باید با همه توان‌مان مراعات کنیم. البته مرز تحمل جامعه هم همیشه باید مدنظر باشد، مردم هم سطح تحمل‌شان یک سطح تحمل خاصی است.

روحانی خاطرنشان کرد: هم دولت و هم مردم وظایفی دارند که دوشادوش هم باید این وظایف را اجرا کنند. دولت وظیفه تامین مایحتاج عمومی مردم را دارد و متاسفانه در هفته‌های گذشته دیدید که وقتی حتی یک مورد از مایحتاج عمومی مردم دچار مشکل شده بود، مردم چه سختی‌هایی کشیدند و چه صف‌هایی تشکیل شد که هم برای شیوع کرونا تشدیدکننده بود و هم خودِ مردم را دچار مشکل کرده بود.

رئیس جمهور با اشاره به کاهش شدید بارش‌ها در سالجاری و همزمان افزایش مصرف برق اضافه کرد: در شرایط خشکسالی مردم عزیز باید مراعات کنند و البته دولت هم باید همه توان خود را به کار گیرد. اگر یک روز برق، آب، تلفن یا اینترنت قطع شود چه مشکلاتی برای مردم ایجاد می‌شود؟ از همه وزرا و کارگزارانی که نگذاشتند یک روز در این زمینه برای مردم مشکل حادی پیش بیاید و مردم در این شرایط سخت بیماری مشکلات مضاعفی داشته باشند، تشکر می‌کنم.

وی تامین امکانات بهداشتی و درمانی را از دیگر وظایف برعهده دولت عنوان کرد و گفت: لازم می‌دانم نکاتی را برای مردم توضیح دهم، چون متاسفانه مسائل به طور روشن برای مردم توضیح داده نمی‌شود و عده‌ای هم هستند که از هر فرصتی می‌خواهند سوء استفاده کنند.

رئیس جمهور ادامه داد: مردم عزیز بدانند ما برای اینکه بتوانیم یک نوع واکسن از سبد کوواکس تهیه کنیم نیاز به حداقل ۱۷۸ میلیون دلار پول دارد، البته پول آن را داریم، اما مساله جابجایی این پول است. وقتی می‌گوییم تحریم روی همه زندگی مردم تاثیر می‌گذارد، بعضی‌ها باور نمی‌کنند. مثل اینکه خبر ندارند اداره کشور چگونه است.

روحانی اولویت اول دولت در این مقطع را تامین و خرید واکسن دانست و تاکید کرد: به رئیس کل بانک مرکزی دستور دادم و گفتم اولویت اول تامین ارز را به خرید واکسن اختصاص دهند. هیچ اولویتی بالاتر از این نیست. همه در حال تلاش شبانه روزی برای تامین واکسن هستند و اگر امکان بر روی کاغذ آوردن این تلاش‌های شبانه روزی مقدور بود، مردم می‌دیدند که چه زحماتی کشیده می‌شود.

وی با بیان اینکه تحریم یک جنایت بزرگ است که در تاریخ ایران اتفاق افتاده، اظهار کرد: متاسفانه یک عده در باندبازی‌های خودشان تلاش می‌کنند همه تقصیر‌ها را به گردن دولت بیاندازند و حاضر نیستند بفهمند که تحریم چه مشکلاتی برای اداره کشور ایجاد کرده است.

روحانی تصریح کرد: با وجود همه این مشکلات تامین واکسن اولویت اصلی و اول دولت است و به امید خدا با برنامه ریزی‌هایی که انجام شده، از اواخر اردیبهشت ماه شرایط واکسیناسیون تغییر کرده و وضعیت بهتر خواهد شد. وزارت بهداشت نیز باید سامانه‌ای را راه اندازی کند که تمام اطلاعات واکسیناسیون بر روی آن در دسترس همگانی باشد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت با نهایت توان از تولید واکسن در داخل تا رسیدن به نتیجه نهایی حمایت خواهد کرد، ادامه داد: ویروس کرونا هنوز ناشناخته است و معلوم نیست چند مدت دیگر زندگی بشر را تحت تاثیر قرار دهد و شاید مثل ویروس آنفلوآنزا هر از گاهی با یک جهش جدید گریبانگیر بشر باشد؛ لذا تولید واکسن در داخل می‌تواند یک پشتوانه و اطمینانی برای مقابله موفق با شیوع کرونا ایجاد کند.

وی با بیان اینکه دولت از روز اول احراز ورود ویروس کرونا به کشور تمام توان خود را برای مقابله با آن به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی و اساسی در مقابله با شیوع کرونا بر عهده مردم است که با مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی تاثیر تلاش‌های دولت در مقابله با این معضل را افزایش دهند. انجام واکسیناسیون همگانی و رایگان بر عهده دولت است و حتما این کار انجام خواهد شد، اما حتی بعد از آن نیز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری و لازم است.

رئیس جمهور گفت: اولا باید زمان تشخیص کرونا هر چه بیشتر کاهش یابد و پس از محرز شدن ابتلای یک فرد، باید این موضوع سریعا علاوه بر خود او، به خانواده و محل کارش نیز اعلام شود، چون متاسفانه بعضی‌ها خودشان مراعات نمی‌کنند. بار‌ها این موضوع مهم را تکرار کرده ایم، اما هنوز متاسفانه این کار انجام نمی‌شود.

روحانی همچنین با ابراز نگرانی از شیوع نوع جدید و جهش یافته ویروس کرونا در هند، اظهار کرد: باید به طور جدی مراقبت کنیم تا ویروس جهش یافته هندی به کشور وارد نشده و گرفتاری جدیدی برای مردم ایجاد نکند.

رئیس جمهور همچنین تاکید کرد که بهتر است در شرایط قرمز کرونایی، یک خط قرمزی هم برای حاشیه سازی داشته باشیم و مدتی حاشیه سازی را کنار بگذاریم تا با همیاری و همکاری یکدیگر بتوانیم از وضعیت دشوار فعلی عبور کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
جلوی کدوم ویروس را گرفتی که این دومیش باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا تو و نمکی رو داریم انواع و اقسام کرونا رو هم داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینا همش برنامه ریزی شده است...میخوان آمار کرونا بره بالا.چون نزدیک انتخاباته.که بهونه ای بشه که انتخابات بر گزار نشه که روحانی یه سال دیگه هم بمونه.این خواستشونه...مردم هوشیار باشین
United States of America
ناشناسم
۱۹:۱۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
من پیشنهاد میکنم امتحانات را مجازی برگزار کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
اصلا به فکر ما نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فکر می کنم این موج های کرونا وقتی تموم میشه که شما بری کلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو این سه ماه چه بلایی میخاد سر مردم که نیاره!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
پیشنهاد می کنم امتحانات را مجازی برگزار کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اول از وزیر آموزش و پرورشت بپرس چه لزومی داره امتحانات نهم حضوری برگزار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
نمیشه تو حرف نزنی این دو و سه ماه دیگه مانده تمام بشه مردم بخدا راضی هستن همه کرونا بگیرن ولی تو خفه بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با جهان نیوز: نگران هستیم دولت در ۱۰۰ روز آخر کار خارق العاده‌ای انجام دهد/ از روحانی خواهش می‌کنیم شوک دیگری به اقتصاد وارد نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام
این حسن قفل میکنه بعد کلید را میندازه در رودخانه
Iran (Islamic Republic of)
وزیری
۱۶:۲۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با جهان نیوز: نگران هستیم دولت در ۱۰۰ روز آخر کار خارق العاده‌ای انجام دهد/ از روحانی خواهش می‌کنیم شوک دیگری به اقتصاد وارد نکند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۰۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
جناب روحانی
مگه ما تحریم نیستم پس چطور
از چین انگلیس هند و غیره کرونا وارد میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه یارانه ای برای این روزهای قرنطینه بدید به مردم از کرونا نمیریم از گشنگی میمیریم یه قرون پول نداریم باهاش زندگی کنیم میخوایم بریم سرکار هم همه جا رو بستن میگن کرونا میگیری میمیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا مطمئن شدم که صد در صد وارد کشور میشه
Iran (Islamic Republic of)
جهانگیر روحانی
۱۵:۴۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه کسی باید اجازه ندهد، مردم یا مسئولینی مثل شما؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینهم مثل کرونا ی انگلیسی میشه که پرواز انگلیس را ممنوع کردند ولی از مرزهای خوزستان عراقی ها آمدند و کل کشور کرونای انگلیسی پخش شد اینبار هم پروازهای هند و پاکستان را ممنوع می کنند اما هندی ها و پاکستانی ها از مرز پاکستان و افغانستان وارد ایران می شوند و کرونای هندی در کل کشور پخش می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
با وجود امثال شماست که شخصی مثل روحانی رییس جمهور میشه, توی خود عراق حدود ۳۰فوتی در روز دارن اونم با اون وضعیت بهداشتی, اونوقت چطور کرونای انگلیسی از عراق وارد شده, هر کسی هرچب گفت نباید باور کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام. اگر کرونای انگلیسی از عراق وارد ایران شده چرا شکر خدا در خود عراق آمار فوتی ها به نسبت جمعتیش کمتره؟
اکثر نقاط ترکیه در نقشه کرونا، قرمز بود اما چرا مرزها با ترکیه به رغم هشدار صریح وزارت بهداشت بسته نشد؟
کرونای انگلیسی پیش از عید هم در خوزستان شیوع پیدا کرده بود اما چرا تا پیش از سفرهای نوروزی اوضاع چنین آشفته نشد؟
یکی از مهمترین علل شیوع گسترده کرونا در کشور و وضعیت فعلی، ضعف شدید قوانین بازدارنده ضدکرونا در هفته های آخر سال و سپس صدور اجازه سفرهای نوروزی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
کرونای انگلیسی از ترکیه وارد کشور شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بر هیچ کس تلاش های شما و دولتتون پوشیده نیست و واقعا به کوری چشم دشمن ما در مدیریت این ویروس منحوس سنگ تمام گزاشتیم و جز بهترین ها هستیم و خواهیم بود من واقعا از شما تشکر می کنم و اگر سال 96 تکرار شود بازم رای ما شماست ممنونم ازتون فقط یه انتقادی که وارده اینکه یک تعطیلی مغازه ها طولانی شده وهیچ حمایتی نمیشه لطفا این موردم رسیدگی بشه بازم ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما حالت خوب نیست لطفا خودتو به یک پزشگ معرفی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مطمعناً ویروس هندی وارد ایران شده که روحانی میگه مواظب باشید موج پنجم در راهه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر هم تا حالا وارد نشده باشه با صحبت ایشون قطعا وارد میشه آخه دولت افعال معکوسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقاي رئيس جمهور شما اون دنيا با اين مديريت تون چطوري جواب خدا رو ميخوايد بديد ؟؟‌ تا الان چند نفر بخاطر مديريت ناكارامد شما به كام مرگ رفتند ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
به اون دنیا اعتقادی ندارند...
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۰۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اون دنیا وجود نداره
که روحانی میتازونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوب از امروز مردم پروازها به سمت هند رو کنسل میکنن و روابط با هند رو محدود میکنن تا ویروس وارد نشه.ممنون ازاین همه زحمتی که میکشید و بیانیه میدین واقعاً لطف میکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ا ب
۱۴:۲۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
روحانی چرا سفر عید آزاد کردی بخاطر انتخابات ریاست جمهوری وسیاسی کاری با جان مردم بازی کرد جان هزاران انسان را گرفتی یعنی ارزش دارد برای به قدرت رسیدن اصلاح طلبان
Iran (Islamic Republic of)
علی شریفی
۱۴:۲۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
از باشگاه خبرنگاران جوان خواهش میکنم یک گزارش درمورد به تعویق انداختن انتخابات فراهم کنند و هدف شوم دولت را به مردم بفهمانند که با این پیشهنهاداتشون چه اهدافدشومی در نظر دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
عجب قبل عید حرفای دیکه ای میزدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
۷ فروردین گفت پیک کرونا تموم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما چرا نظرات من که میفرستم درج نمیکنید نکند شما هم جناحی عمل میکنید و طرفدار این اصلاح طلبان غربگرا و این رییس جمهور هستید
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۱۳:۵۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدایا ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
نباید اجازه دهیم ویروس کرونای هندی وارد کشور شود آفرین علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
علی شریفی
۱۴:۲۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقیقا این ینی خواهد آمد این ویروس.ولی چون الان روحانی گفت دیگه وقتی اومد میگه منکه گوشزد کردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیالت راحت باشه وارد شده و پخش شده امروز شنبه هست تازه فهمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما اگه فکرسلامتی مردم بودی دوهفته عیدرا قرنطینه میکردی وضع شهرها خوب بود سوئد مدیریت شما باعث وضع کنونی است .به عاقبت کار خود در آخرت فکرکردن ای ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
برای به تاخیر انداختن انتخابات و اجرای نقشه های کثیفشون از جمله رای آوردن اصلاح طلبا هر کاری میکنند ویروس هندی و برزیلی و..... وسیله است
از آدم کشتن هم که ابایی ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
وقتی اینطوری میگی کلا یک ترس و استرس خاصی به ادم دست میده،کلا هرچی گفتی برعکس شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
هفته ی حساس زمانی بود که برای سود سرمایه دار ها و هتل دار های بخش گردشگری گذاشتین همه برن مسافرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه تونسته باشید جلوی ویروس کرونای انگلیسی رو بگیرید این هم می تونید . فعلا که با دستورات شما کلی از مردم هم به کرونا دچار شدند و هم تلف شدند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بازی های اسیا تو هنده خواه ناخواه فوتبالیست ها کرونا دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
به به حسن جون منتظر سخنان گوهر بارت بودیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگه روزی هست که ایشون ایراد سخن نکنه و همه را مستفیض نکنه؟؟؟؟||||
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما به مذاکره برس کرونا رو چکار داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
همونطور که تونستین جلوی انگلیسی اش رو بگیرین جلوی هندی و برزیلی و آفریقایی و تونسی و بقیه اشون رو هم میتونین یگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
هشدار دادن رئیس جمهور محترم چیز بدی نیست ، باعث تمرکز بر مشکل میشود ، اما نمی شود از یک طرف هشدار داد ، از آن طرف هیچ اقدام حداقلی انجام نداد ، حداقل تا پایان دولت یارانه کرونا را دوباره به مردم بدهید ، در غیر این صورت
حق دارند ،بروند بیرون برای کسب درآمد ، مگر شما به آنها چه داده اید، شما به وظیفه خود عمل کند ، اکثر مردم هم رعایت خواهند کرد ، با کسانی هم که رعایت نمی کنند برخورد کنید ،
Iran (Islamic Republic of)
.علی
۱۳:۲۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
جناب روحانی کارنامه اقتصادی تو وکارنامه برجامت هردو سیاه هستن
مردم شما را اصلا قبول ندارن به چه حقی دوباره برجام 2 را درست می کنی تا یک ذلت وننگ دیگر برای مردم ودولت بعدی بجا بگذاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط مقصر روحانی است و تمام.اگر برنامه درست و حساب شده ای برای ایام نوروز داشت الان شاهد بالا رفتن آمار فوتی ها نیودیم،این مرد خود رائ عمل کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
وارد شده چون دقیقا خودت عین ویروس هندی هستی که افتادی روی روان و اعصاب این ملت نجیب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
کرونای هندی از هند میاد حالا پروازهای کدوم کشور باید لغو بشه که کرونای هندی تو ایران نیاد یکی راهنماییشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
رضا گرما فروش
۱۳:۰۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینجا اهواز، هوا 40 درجه خیلی گرمههههه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
یخورده از امارات یاد بگیریم که به راحتی کرونا رو کنترل کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
من دهه هفتادی به شخصه ۸ سال دفاع مقدس رو درک کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
آفرین دقیقا :))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
کی میشه از این روحانی راحت شیم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۴۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
روحانی کمر همت رو بسته تا کشور رو از ریشه ورشکست کنه یا به بهانه کرونا انتخابات رو یکسال عقب بندازه . آقا من یک کاسب هستم بخاطر تعطیلی های بی ضابطه ورشکست شدم و هیییچ کس هم جواب گو نیست . بجای تعطیل کردن واکسن زیاد تولید کنین و پروتکل ها رو سختگیری کنین , اتوبوس بیشتر بزارین به واگن های مترو اضافه کنین تا فاصله ها رعایت بشه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
همش حرف حرف، لطفا پخش نکنید حرف های این رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
این جور حرف میزنه تمومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
به جای جلسه هر روز و گرفتن حق جلسه و مزخرف گفتن، برو دو تا مشکل حل کن، معنی جهاد و جهادی می فهمی؟ تو فکر مردم نبودی و نیستی
Iran (Islamic Republic of)
john Doe
۱۲:۳۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
با این وضع باید زانو بزنیم تا آمریکا تحریم ها رو برداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
باز من اومدم توی این سایت و عکس روحانی تیتر اول بود،بیخیال توروخدا شکم گشنه ماه رمضونی حرصمون ندی بهتر نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۲:۲۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
کی میشه بری حسن ؟
دیگه ازت خسته شدیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
موضوع : امتحانات مدرسه
همه چیز کیفیتش رو از دست داده حتی آموزش . با حضوری بودن امتحان این کیفیت بر نمی گرده .
از خیر خیلی چیزها باید گذشت . امتحانات را غیر حضوری کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقیقا !!!!!!! .... سیستم و بی عدالتی آموزشی وضعش خراب تر از این حرفاست که شما بخواید بخاطر این که تقلب نشه جون بچه ها رو به خطر بندازین و امتحان حضوری برگزار کنید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
امتحانات رو میگن باید حضوری برگزار کرد ولی انتخابات رو باید عقب انداخت گویا کرونا فقط توی انتخابات هست توی امتحانات نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیلی مدیون هستید به ملت بیچاره کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
نقشه چی بود؟
باز بودن راهها در ایام عید
نتیجه
موج چهارم
نتیجه
تا برج 2 یا 3 کنترل می شود
نتیجه انتخابات، همه شهرها آبی، پر شور
سیاست پدر و مادر نداره
نتیجه جون آدم ها اولویت نیست، انتخابات اولویت هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اکثر کسبه در منطقه ما باز هستند و هر چه قدر به 110 و 197 زنگ بزنیم هیچ کاری نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
همه جا بازن
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۳:۳۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
میخای سخت باهاشون برخورد بشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بخیلی ؟؟ بزار مردم کار کنن
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۲:۰۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
همش بهانه بهانه...........واکسن بریزید تو مملکت ملت دارن از دست میرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
گفتن واکسن فقط مرگ و میرو کم میکنه.
این ویروس با این ورژنهاش که هر روز داره آپدیت میشه حالا حالاها هست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
لازم نیست اینقدر هشدار بدید
همه جارو ببندید ولی امتحان نهایی هارو حضوری کنید
چن روز نشده تمام هشدار هاتون خراب میشه و کل کشور مبتلا به کرونای هندی و انگلیسی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
چیه میخوای تقلب کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ی جوری میگین میخوای تقلب کنی که انگار اون موقع که اصن کرونا نبود و همه چیز سرجاش بود تقلبی در کار نبود ... سیستم و بی عدالتی وضعش بدتر تر از این حرفاست که شما بخواید بخاطر این که تقلب نشه جون بچه ها رو به خطر بندازین و امتحان حضوری برگزار کنید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ی جوری میگین میخوای تقلب کنی که انگار اون موقع که اصن کرونا نبود و همه چیز سرجاش بود تقلبی در کار نبود ... سیستم و بی عدالتی وضعش بدتر تر از این حرفاست که شما بخواید بخاطر این که تقلب نشه جون بچه ها رو به خطر بندازین و امتحان حضوری برگزار کنید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ی جوری میگین میخوای تقلب کنی که انگار اون موقع که اصن کرونا نبود و همه چیز سرجاش بود تقلبی در کار نبود ... سیستم و بی عدالتی وضعش بدتر تر از این حرفاست که شما بخواید بخاطر این که تقلب نشه جون بچه ها رو به خطر بندازین و امتحان حضوری برگزار کنید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ی جوری میگین میخوای تقلب کنی که انگار اون موقع که اصن کرونا نبود و همه چیز سرجاش بود تقلبی در کار نبود ... سیستم و بی عدالتی وضعش خراب تر از این حرفاست که شما بخواید بخاطر این که تقلب نشه جون بچه ها رو به خطر بندازین و امتحان حضوری برگزار کنید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
جدیدا نگران جون ادما هم بودن به اسم تغلب تموم میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
تغلب چی
جناب وزیر اموزش و پرورش:
خانه از پای بست ویران است
خواجه در بند نقش ایوان است

به جای اینکه امتحان نهایی رو حضوری کنی و با جون ماها بازی کنی که مثلا از تغلب ها جلوگیری کنی به جاش به فکر عدالت اموزشی باش که حقمون ضایع نشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۵۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
وقتی آقای روحانی عید رو رها میکنی و به حرف این وزیر بهداشت بیچاره گوش نمیدی آخرش میشه این که میبینی اگر ایام عید محدودیتها تشدید میشد این روزها و بسته شدن مغازه ها رو شاهد نبودیم
Iran (Islamic Republic of)
H
۱۱:۴۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
به گفته وزیر بهداشت ، ۱۴۰۰/۲/۱۵ واکسیناسیون عمومی با پوشش بالا آغاز میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیلی از سایت ها برای من ف ی ل ت ره برای شما که نیست آقای رئیس جمهور!
یه جستجو برن توی اینترنت ببین کشور ایران چه پتانسیلی داره... البته از پشت شیشه مانیتور کامپیوتر نه از پشت شیشه ماشین بنزت....
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad fakhri
۱۱:۳۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
زندگی اهل دنیا آن طوری نیست که دلشان میخواهد!!
Germany
جانباز دفاع مقدس
۱۱:۳۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
کرونا را ول کن دزدیده شده من تو بورس را به من برگردون
Germany
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
منظورم پوله که پاک شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
این را هم به عنوان پروژه تان افتتاح کنید! علی برکت الله!
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۱:۰۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
واکسن روسی و چینی و انگلیسی و ایرانی رو داریم فکر کنم تنها کشوریم که همه رو داره. اما انصافا واکسن ایرانی رو کپی کردیم از روی خارجی ها یا خودمون ساختیم کسی نمیدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام
زحمت عزیزان متخصص خودمون هست .چه حیف که یکم پول به بهداشت جهانی
ندادیم تا زودتر تولید شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگه پوتین جون مرده که ما خودمون تولید کنیم؟
آخرین اخبار