رهایی ستاره تنیس جهان از سرطان خون

کارلا سوارز ناوارو تنیسور مطرح جهان توانسته بیماری سرطان خون را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، "کارلا سوارز ناوارو" تنیسور اسپانیایی شماره ۶ جهان خبر از بهبودی خود پس از ابتلا به بیماری سرطان خون خبر داد. در ماه سپتامبر سوارز ناوارو ۳۲ ساله اعلام کرد که به لنفوم هوچکین، نوعی سرطان خون مبتلا است و به ۶ ماه شیمی درمانی نیاز دارد. سوارز ناوارو در نهایت پایان اقدامات درمانی خود را اعلام کرد و آن را یک قدم دیگر به جلو توصیف کرد.

او در این باره گفت: من از پیام‌های شما متشکرم. هر کلمه پشتیبانی شما طی چند ماه گذشته به من قدرت داده است. من از کارکنان بهداشتی که هر روز از ما مراقبت می‌کنند سپاسگزارم. من مداوا شدم.

این ورزشکار اسپانیایی که به داشتن یکی از بهترین ضربات برگشت در تنیس مشهور است، سال گذشته قصد داشت در مسابقات US Open شرکت کند، اما یک هفته قبل از شروع مسابقات به دلیل سرطان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سوارز ناوارو در پایان سال ۲۰۱۹ در مورد تمایل خود برای بازنشستگی تا پایان سال ۲۰۲۰ صحبت کرده بود، اما حالا او می‌خواهد پس از غیبت فصل گذشته خود در تنیس جهان، به دنیای قهرمانی برگردد.

بر اساس گزارشی در وب سایت WTA، سوارز ناوارو به دنبال شرکت در مسابقات آزاد فرانسه است. مرحله اصلی این مسابقات از ۳۰ مه تا ۱۳ ژوئن آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار