باشگاه‌های ورزشی همدان زیر ذره‌بین بازرسان

با توجه به محدودیت‌های اعمال شده و تعطیلی گروه‌های شغلی از جمله حوزه ورزش، باشگاه‌های همدان زیر ذره بین بازرسان قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  محمدتقی رحیمی، سرپرست حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دستگاه ورزش همدان گفت: هر چند تعطیلی باشگاه‌های ورزشی منجر به لطمه اقتصادی سنگین به باشگاه‌های ورزشی به ویژه بخش خصوصی شده، اما تعطیلی آن‌ها در شرایط کنونی دستور ستاد مقابله با کرونا است و باید تابع قانون بود.

او بیان کرد: سرکشی از باشگاه‌های ورزشی سطح استان به شکل مستمر و در قالب گروه‌های بازرسی انجام می‌شود و با هر گونه تخلف برخورد می‌کنیم.

رحیمی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت عموم ورزشکاران در اولویت دستگاه ورزش استان قرار دارد، بیان کرد: همه در برابر قانون مسوول هستیم و این تصمیم به منظور حفظ سلامت ورزشکاران و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گرفته شده است.

او با اشاره به اینکه بر اساس قانون برخورد با باشگاه‌های متخلف در دستور کار خواهد بود، گفت: ورزشکاران و مربیان می‌توانند شکایت خود را به حوزه بازرسی و یا امور باشگاه‌های اداره ورزش و جوانان استان همدان ارائه دهند.

سرپرست حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دستگاه ورزش همدان افزود: همه روزه در ساعات اداری آماده دریافت شکایات و انتقاد‌ها پیرامون وضعیت اعلام شده و تخلف‌های احتمالی در این زمینه هستیم.

رحیمی اضافه کرد: قانون برای همه یکسان است و دلیلی نمی‌شود برخی باشگاه‌ها فعالیت مغایر با اطلاعیه صادره، داشته باشند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.