معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ Galaxy S۲۲

درحالی که زمان زیادی از عرضه گوشی های گلکسی S۲۱ نمی گذرد، خبرها حاکی از گلکسی S۲۲ است که در این گزارش به آن می پردازیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تچ رادار، گوشی‌های سامسونگ گلکسی S۲۱، گلکسی S۲۱ پلاس و گلکسی S۲۱ اولترا به تازگی در قفسه‌های مغازه‌ها قرار گرفته اند (البته بیشتر این قفسه‌ها به دلیل همه گیری کرونا مجازی هستند)، اما اکنون در مورد سامسونگ گلکسی S۲۲ گزارش‌هایی منتشر می‌شود که می‌گویند این گوشی بهتر از S۲۱ و پرچمدار بعدی سامسونگ خواهد بود.

تاریخ انتشار و قیمت Samsung Galaxy S۲۲

درباره تاریخ عرضه Galaxy S۲۲ اطلاعات کمی در دست است، اما با اینکه هیچ تضمینی وجود ندارد، انتظار می‌رود سامسونگ برنامه‌ای مشابه برنامه ۲۰۲۱ را دنبال و گوشی را در اواسط ژانویه رونمایی کند. درباره قیمت هم هنوز چیزی قطعی نیست، اما انتظار می‌رود تقریباً هم قیمت گلکسی S۲۱ باشد. پیش بینی می‌شود گوشی Galaxy S۲۱ سامسونگ از قیمت پایه ۷۶۹ پوند (۷۹۹ دلار) شروع شود و تا ۱۱۴۹ پوند هم قیمت گذاری شود.

یک درز اطلاعات نشان می‌دهد که سامسونگ از قبل روی چیپست Exynos ۹۸۵۵ خود کار می‌کند و انتظار می‌رود این پردازنده برای گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ آماده باشد. سامسونگ همچنین تأیید کرده است که در جعبه تلفن شارژر وجود ندارد، بنابراین اگر از قبل شارژر ندارید باید جداگانه آن را تهیه کنید.

معرفی کلی پرچمدار بعدی سامسونگ Galaxy S۲۲

پشتیبانی از قلم در مدل‌های Ultra

برای تجربه استفاده از قلم سامسونگ، دیگر نیازی به خرید گوشی هوشمند گلکسی نوت نیست. اکنون می‌توانید با Galaxy S۲۱ Ultra این تجربه را داشته باشید. تجربه قلم مفید است و برای دوست داران لوازم جانبی یا طراحان گزینه بسیار خوبی است. احتمالا در سال ۲۰۲۲ عملکرد S Pen سامسونگ برای سری S کاملاً شکل بگیرد و Galaxy S۲۲ هم از این ویژگی بهره ببرد.

گوشی سامسونگ Galaxy S۲۱ از اسلات کارت microSD برخوردار نیست، مثلا با اینکه مدل اولترا ۲۱ ظرفیت ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی را دارا است، اما بیشتر از این دیگر نمی‌توانید فضای ذخیره سازی را گسترش دهید. اما طبق گزارش‌ها احتمالا اسلات کارت حافظه در مدل ۲۰۲۲ وجود خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.