بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱ اردیبهشت؛

توضیحات قالیباف درباره افزایش حقوق سربازان/ بزرگداشت سعدی در حساب سیاسیون ایران/ شروط تحلیلگر سیاسی برای مؤثر بودن برجام

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان تصاویری را از مصاحبه با خبرگزاری فرانس ۲۴ (عربی) درباره انتخابات منتشر کرد:

" مصاحبه و گفتگو با خبرگزاری فرانس ۲۴ (عربی) و پاسخ به سئوالات خبرنگار آن در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و نظارت شورای نگهبان بر سلامت انتخابات و صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری"

افزایش حقوق سربازان اقدامی موثر در رفع ظلم در حق آنان است / بزرگداشت سعدی در حساب سیاسیون ایران / تشکیل دادستانی لواسان با حضور دادستان جوان و انقلابی

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار متنی درباره افزایش حقوق سربازان نوشت:

" رفع ظلم و کاهش تبعیض در حق سربازان وظیفه، به «اقدام موثر» نیاز داشت که مجلس با حدوداً ۴ برابر کردن حقوق سربازان در فرایند بررسی بودجه، آن را محقق کرد. ⁣

میانگین دریافتی ماهانه سربازان در سال جاری از حدود ۳۵۰ هزار تومان به ۱.۵ میلیون تومان افزایش خواهد یافت. سربازان متاهل و نخبه نیز در مناطق عادی «حداقل ۲ میلیون تومان» دریافتی خواهند داشت؛ دریافتی سربازان در مناطق عملیاتی نیز تا ۴ میلیون تومان خواهد بود."

.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیتی از سعدی را به مناسبت اول اردیبهشت بزرگداشت این شاعر در حسابش منتشر کرد:

" سعدی چو جورش می‌بری نزدیک او دیگر مرو‌

ای بی‌بصر! من می‌روم؟ «او» می‌کشد قلاب را

سعدى"

.

محمد فرازمند، سفیر ایران در ترکیه به مناسبت روز سعدی با انتشار تصویری از آرامگاه این شاعر بزرگ نوشت:

" ۲۱ آوریل روز بزرگداشت سعدی شیرازی، یکی از شاعران مشهوری است که در قرن ۶ زندگی می‌کرد. سعدی شیرازی، که دارای شهرت و جایگاه مهمی در میان شاعرانی است با پارسی تمیز و شفاف صحبت می‌کنند، او یکی از بزرگترین نوابغ شعر و ادبیات فارسی است."

.

.

سید مجید صدری، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با انتشار تصویری از بازیکنان این تیم، پیروزی آنان در لیگ برتر آسیا را تبریک گفت:

" ۹ امتیاز شیرین و با قدرت تقدیم به همه هواداران وفادار
تیم میلیونی آسیا.

تبریک به همه شما و مجموعه باشگاه پرسپولیس

بچّه‌ها خدا قوت
متشکریم"

.

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب بخشی از بیانات ایشان درباره فضای مجازی را در حسابش منتشر کرد:

" رهبر حکیم انقلاب اسلامی: همه‌ی کشور‌های دنیا روی فضای مجازی خودشان دارند اِعمال مدیریّت می‌کنند، [در حالی که]ما افتخار می‌کنیم به اینکه ما فضای مجازی را ول کرده‌ایم! این افتخار ندارد. فضای مجازی را بایستی مدیریّت کرد.

"۱۴۰۰/۰۱/۰۱

.

سید سعید لواسانی، امام جمعه لواسان از تشکیل دادسرای لواسان با دادستانی جوان خبر داد:

" خبر خوش اینکه یکی از وعده‌های آقای رئیسی درباره لواسان تحقق پیدا کرد و با تشکیل دادسرای لواسان، دادستان جوان و انقلابی به لواسان آمد تا استمرار مبارزه با فساد و برقراری عدالت در لواسان تضمین شود. ما هم حمایت می‌کنیم با تمام قوا. باید دست مفسدان از لواسان قطع شود. الحمدلله"

.

حسن عابدینی، تحلیلگر و کارشناس مسائل بین الملل توئیتی را در واکنش به  نشست برجام در وین منتشر کرد:

" ثمربخشی نشست برجام در وین منوط به لغو تحریم‌ها از جمله فروش نفت و مبادلات بانکی است.
برای راستی آزمایی باید امکان عقد قرارداد، صدور نفت و دریافت بهای آن فراهم شود.
دوم، امکان هر نوع تراکنش‌ مالی برای خرید و فروش کالا از طریق نظام بانکی میسر شود."

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار