بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۸ فروردین؛

پیام تسلیت هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به خانواده دست نشان / واکنش نایب رئیس مجلس به مستند لشکر زینبی

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب از چاپ رساله نماز و روزه مقام معظم رهبری خبر داد:

" رساله نماز و روزه مطابق با جدیدترین فتاوا و آراء فقهی مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با طرح جلدی شکیل و ادبیاتی ساده و قابل فهم عموم از سوی انتشارات انقلاب اسلامی آماده توزیع گردیده است. اصطلاح نامه برخی تعبیرات فقهی از دیگر ویژگی‌های این رساله است."

.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در واکنش به پخش مستند «لشکر زینبی» که گوشه‌ای از دیدارهای رهبر معظم انقلاب با خانواده‌های شهدای حرم بود؛ توئیتی را منتشر کرد:

" مستند لشکر زینبی را دیدم. واقعا در درون خود شرمنده شدم که این‌ها چقدر به ایران، اسلام و مسلمانان خدمت کردند و ما چه می‌کنیم"

.

عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه جوان بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات هسته‌ای را منتشر کرد:

"  رهبر انقلاب:در اوایل این قضیّه‌ مذاکرات هسته‌ای گفتم آمریکایی‌ها از همین الان به ما بگویند اگر جمهوری اسلامی تا کجا عقب‌نشینی کند، آن‌ها دیگر دشمنی نمی‌کنند؛ این را بگویند. اگر مسئله‌ی هسته‌ای حل شد، دیگر قضیّه تمام است؟ خب حالا قضیّه‌ هسته‌ای حل شده، ببینید تمام است قضیّه؟

قضیّه‌ موشک‌ها پیش آمد؛ قضیّه‌ موشک‌ها حل بشود قضیّه‌ی حقوق بشر است؛ قضیّه‌ حقوق بشر حل بشود، قضیّه‌ شورای نگهبان است؛ قضیّه‌ شورای نگهبان حل بشود قضیّه‌ اصل رهبری و ولایت فقیه است؛ قضیّه‌ ولایت فقیه حل بشود، قضیّه‌ اصل قانون اساسی و حاکمیّت اسلام است؛ دعوا بر سر این‌ها است."

.

رضا پورحسین، قائم مقام معاون سیمای رسانه ملی شعری را درباره ماه مبارک رمضان نوشت:

" این نمکدان خدا جنس عجیبی دارد
هرچقدر می‌شکنیم باز نمک‌ها دارد
(علی شهابی)"

.

سید مجید صدری، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و عضو هیئت مدیره همراه اول در پی درگذشت نادر دست نشان، پیشکسوت فوتبال تصویری از او را در استوری منتشر کرد:

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار