اشکنازی: جهان باید از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری کند

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در لفاظی جدیدش از قدرت‌های بین المللی خواست تا اقدامی علیه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای انجام دهند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، گابی اشکنازی، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی از قدرت‌های جهانی خواست تا از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای در نشست وین جلوگیری کنند.

اشکنازی در دیدار با مایکل گوو، معاون نخست وزیر انگلیس د ر حالی که رژیم متبوعش عامل اصلی بی‌ثباتی در منطقه است، مدعی شد: «ایران ثبات و امنیت سراسر خاورمیانه را به خطر می‌اندازد. جامعه بین‌المللی باید تلاش کند تا ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست نیابد.»

ایران اعلام کرده است تا زمانی که همه تحریم‌های برداشته نشود، به توافق هسته‌ای برنخواهد گشت.

روز دوشنبه، میخائیل اولیانوف، سفیر روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت که مذاکره‌کنندگان به تهیه پیش نویس توافق نزدیک هستند و از پیشرفت در مذاکرات ابراز رضایت کرد.

جوزپ بورل، دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا هم با اشاره به پیشرفت در مذاکرات وین، گفت که او تمایل به احیای برجام دارد و از علاقه مندی طرفین برجام برای دسترسی به یک توافق مناسب خبر داد.

روز یکشنبه، کابینه امنیتی رژیم صهیونیست درباره ایران تشکیل جلسه داد. در این جلسه مقامات صهیونیست از توافق آمریکا با ایران ابراز نگرانی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
این فامیلی این یارو معنیش چیه؟ میدونم اسم یه فرقه‌ای از یهودی‌هاست ، خوب معنی اش چیه ؟ اشک نازی‌ ؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۷:۰۳ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
اشک ناز نه داری اشک خون میریزی چطور شما عضو ان پی تی نیستید بمب اتم دارید هر روز کشور ما رو تهدید میکنید با کشورهای اروپایی و امریکا هر رو توطئه میکنید بعد ما رو متهم به بمب اتمی میکنید با چهار تا شهاب 3 محو میشید بزودی یک سیلی بزنیم توی دیمونا تو و نتانیاهو و همه ارازل صهیونیست برید بیرون هم نیایید شما آبروی قوم یهود رو بردید از دست شما تمام مردم دنیا در عزاب هستند بزودی نابود میشوید . این وعده خداست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
آقای اشکنازی بدون سلاح هسته ای هم میشه اشک شما رو در آورد.بزودی اشک که هیچ خون گریه خواهید کرد.
آخرین اخبار