جریمه ۱۵۰۰ یورویی فرانسه برای مسافرانی که قرنطینه را رعایت نمی‌کنند

دولت فرانسه اعلام کرد مسافرانی که وارد این کشور می‌شوند در صورت رعایت نکردن قرنطینه اعمال شده در هنگام ورود، ۱۵۰۰ یورو جریمه می‌شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دولت فرانسه روز شنبه اعلام کرد این کشور در مواجهه با نگرانی‌ها درباره انواع ویروس، قرنطینه اجباری ۱۰ روزه را برای مسافران از گویان، برزیل، آرژانتین، شیلی و آفریقای جنوبی ایجاد خواهد کرد.

گابریل اتال، سخنگوی دولت فرانسه روز دوشنبه (۱۹ آوریل) اعلام کرد، مسافران از برزیل، آرژانتین، شیلی و آفریقای جنوبی در صورت عدم رعایت قرنطینه اعمال شده در هنگام ورود به فرانسه با جریمه ۱۵۰۰ یورویی مواجه می‌شوند.

او افزود: بنابراین من معتقدم ۱۵۰۰ یورو جریمه و در صورت تکرار ۳۰۰۰ یورو جریمه خواهد بود، که به نظر من کاملا بازدارنده و یک چارچوب بسیار سختگیرانه است.

دولت روز شنبه اعلام کرد که فرانسه در مواجهه با نگرانی در مورد موارد کرونا، ۱۰ روز قرنطینه اجباری برای مسافران از برزیل، آرژانتین، شیلی و آفریقای جنوبی ایجاد خواهد کرد؛ بنابراین ارتباطات هوایی با برزیل تا این جمعه به حالت تعلیق درآمده است، اما با آرژانتین، شیلی و آفریقای جنوبی برقرار است. این اقدام به تدریج تا زمان لازم الاجرا شدن کامل آن در روز شنبه اجرا می‌شود و همچنین در مورد مسافران از گویان اعمال خواهد شد.

اتال افزود: هنگامی که وارد می‌شوید، شما ملزم به قرنطینه کردن خود هستید، با یک دستور مستقل که با نام شما برای مدت ده روز صادر می‌شود. این موضوع توسط پلیس بررسی خواهد شد، که واقعاً در مکانی هستید که باید خود را قرنطینه کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار