مرکل: اعمال قرنطینه برای شکستن موج سوم کرونا الزامی است

صدراعظم آلمان اعلام کرد برای شکستن موج سوم همه‌گیری ویروس کرونا در این کشور، اعمال قرنطینه و منع آمد و شد ضروری است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آرتی عربی، «آنگلا مرکل»، صدراعظم آلمان امروز (جمعه) اعلام کرد که برای شکستن موج سوم اپیدمی کرونا در این کشور، اعمال قرنطینه و مقررات منع رفت و آمد ضروری است.

او گفت: مقررات قرنطینه و محدودیت‌ها، برای مقابله با موج سوم شیوع کووید-۱۹ ضروری است. بیشتر مردم آلمان با محدودیت‌های کرونایی موافق هستند و از پارلمان می‌خواهم این مقررات را هر چه زودتر تصویب کند.

مرکل افزود: محدودیت‌ها برای مناطقی که درگیر موج جدید کرونا شده‌اند ضروری است. نمی‌توان به درخواست‌های پشت سر هم کادر درمان بی‌توجه بود.

او در میان مخالفت برخی احزاب این کشور با تعطیلی، تاکید کرد: موج سوم اپیدمی کشور ما را محکم در چنگال خود قرار می‌دهد. کارمندان مراقبت‌های ویژه یکی یکی تماس‌های کمک خواهی برقرار می‌کنند. ما چه کسانی هستیم که از التماس‌های آن‌ها چشم پوشی کنیم؟.

در طول روز گذشته، آلمان ۲۵۸۳۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا و ۲۴۷ مورد مرگ را ثبت کرده است.

طبق آخرین آمار و داده‌های «موسسه بیماری‌های عفونی رابرت کوخ» که امروز (جمعه) صادر شد، تعداد کل مبتلایان در آلمان به ۳ میلیون ۹۹۲ هزار و ۷۳ مورد رسیده و کل مرگ و میر‌ها از زمان شیوع این بیماری همه گیر تاکنون به ۷۹ هزار و ۶۲۸ مورد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار