اذعان ژنرال صهیونیست به ناکامی در متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران

یک ژنرال رژیم صهیونیستی با بیان اینکه این رژیم توانست برنامه هسته‌ای عراق و سوریه را متوقف کند، به ناکامی و شکست در مقابل ایران اذعان کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «عاموس یادلین»، ژنرال صهیونیستی در مصاحبه با شبکه «سی ان بی سی»به شکست در متوقف کردن برنامه مسالمت‌آمیز هسته‌ای و مقابله با پیشرفت‌های هسته‌ای ایران اعتراف کرد.

او مدعی شد: برنامه هسته‌ای ایران برخلاف عراق و سوریه بزرگتر و پراکنده‌تر است و در یک مکان واحد جمع نشده است، سایت‌های هسته‌ای ایران حتی در اعماق کوه‌ها نیز هستند. آژانس‌های اطلاعاتی نیز نمی‌توانند به یقین درباره مکان این سایت‌ها صحبت کنند.

یادلین افزود: در سال ۱۹۸۱، ۸ جنگنده اسرائیلی ایستگاه هسته‌ای عراق با نام «اوزیراک» را هدف قرار دادند، در سال ۲۰۰۷ «ساعد یادلین» با طراحی یک عملیات تجهیزات هسته‌ای سوریه را هدف قرار داد، ولی این بار در مواجهه با برنامه هسته‌ای ایران همه چیز فرق می‌کرد.

تنها دو روز بعد از عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در سایت هسته‌ای نطنز، «عباس عراقچی»، عضو تیم مذاکره‌کننده ایران، اعلام کرد تهران غنی‌سازی اورانیوم را از ۲۰ درصد به ۶۰ درصد افزایش می‌دهد، بازرسان سازمان ملل نیز با بازدید از این سایت غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم را تایید کردند.

انتهای پیام/‎

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار