حجت الاسلام موسی احمدی:

رونق تولید تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی است

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن این است که بتوانیم اقتصادمان را سر و سامان دهیم و این امر جز با رونق تولید امکان پذیر نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی روز شنبه با اشاره به شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها) افزود: امروز دشمنان خارجی و داخلی به فکر ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند و تمامی برنامه‌هایشان نیز در این ارتباط متمرکز شده‌است.

او عنوان کرد: یکی از راه‌های دشمن برای نفوذ به کشور، بحث اقتصاد و تولید است به همین دلیل تحریم‌های همه جانبه را علیه ایران اسلامی وضع کرده‌اند، زیرا هدف آن‌ها زیر سلطه قراردادن ملت ایران است تا منافع‌شان را از این طریق تامین کنند.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمان حاضر تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن این است که بتوانیم اقتصادمان را سر و سامان دهیم و سر و سامان دادن به اقتصاد جز با رونق تولید امکان پذیر نیست.

احمدی بیان کرد: در بحث جهش تولید قدم‌هایی برداشته شد، ولی این مطلوب و کافی نیست و برای رسیدن به هدف باید موانعی که بر سر راه تولید وجود دارد برداشته و از تولید حمایت شود.

او تاکید کرد: برای اینکه تولید رونق پیدا کند باید پشتیبانی‌هایی از آن صورت گیرد و در بحث امور مالی و ایجاد تسهیلات بانکی برای مولدان و تولیدکنندگان قدم‌های جدی برداشته، آسیب‌ها شناسایی و موانع برطرف شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عزم مجلس در سال ۱۴۰۰ برای پشتیبانی از تولید جزم است گفت: با توجه به توصیه‌های رهبری باید تلاش کنیم در راستای قوانینی که موانع را بزداید و پشتیبانی از تولید را تقویت کند، گام برداریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.