افزایش حقوق کارگران همان ابتدای سال انجام بگیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: افزایش حقوق کارگران همان ابتدای سال انجام بگیرد تا کارگران از لحاظ معیشتی مشکلی نداشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه در نشست کمیسیون کارگری استان بوشهر در عسلویه بیان کرد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا لازم است که سلامت کارگران در اولویت قرار گیرد و نگاه ویژه‌ای به این موضوع شود.

او بر لزوم پرهیز از تردد‌های غیر ضرور و تجمعات و جابجایی‌های غیرضروری تاکید کرد و ادامه داد: از مهم‌ترین عوامل گسترش کرونا می‌توان به مسافرت‌ها، دورهمی‌ها، تجمعات خانوادگی و مراسم عروسی و عزاداری و شب‌نشینی‌ها اشاره کرد که باید از آن پرهیز شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: در پی شیوع کرونا محدودیت‌هایی در کسب و کار‌ها ایجاد شده است که دلیل آن سلامت مردم است وگرنه ما از این تعطیلی‌ها خوشحال نیستیم.

ایرانی بر لزوم تلاش همه مسئولان برای رونق تولید و مانع زدایی در مسیر تولید تاکید کرد و افزود: امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است و باید برای رونق تولید تلاش کنیم.

او حمایت از کارگر به عنوان رکن اساسی تولید را ضروری دانست و بیان کرد: در نظام اسلامی تبعیضی بین کارگر و کارفرما و مهندس نباید باشد و همه باید در کنار هم بدون تبعیض فعالیت کنند.

معاون استاندار بوشهر بر لزوم اعمال افزایش حقوق کارگران را همان ابتدای سال و از فروردین تاکید کرد و گفت: این افزایش را نگذارید به ماه‌های میانی سال برسد تا کارگران از لحاظ معیشتی مشکلی نداشته باشند.

ایرانی با بیان اینکه نباید فاصله بین کارگران و مدیران ایجاد شود عنوان کرد: هیچ گونه تشکیلات غیرمتعارفی برای مدیران نباید باشد و هر گونه امکاناتی هست باید برای کارگران و مدیران به طور مساوی باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.