پاداش تیم ملی فوتسال بانوان پرداخت شد

بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان بعد از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا در سال ۹۷ امروز موفق شدند پاداش خود را بعد از ۳ سال دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در سال ۱۳۹۷ توانست در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی را به دست آورد. بعد از پایان بازی‌ها رئیس فدراسیون فوتبال وقت قول داد که مبلغ ۲۲ میلیون تومان به بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداخت کند، اما از آن زمان تا کنون نه تنها این پاداش‌ها پرداخت نشده اند بلکه هر روز وعده‌های توخالی به آن ها داده می‌شد.

حال از ساختمان فدراسیون فوتبال خبر رسیده است که با آمدن عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، پاداش ۲۲ میلیون تومانی بانوان فوتسالیست کشورمان پرداخت شده است و آن‌ها بعد از ۳ سال بالاخره امروز موفق شدند پاداش خود را دریافت کنند.


بیشتر بخوانید


ابتدا قرار بود مبلغ ۲۲ میلیون تومان به حساب ملی پوشان کشورمان واریز شود، اما با کسر مالیات این مبلغ به ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

حال بعد از پرداخت پاداش تیم ملی فوتسال بانوان، به نظر می‌رسد پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال مردان کشورمان هم به زودی پرداخت خواهد شد و آن‌ها هم می‌توانند بعد از ۴ سال پاداش‌های خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
چهار سال پیش با نوزده میلیون می شد یه ماشین صفر خرید.
الان یه چرخش رو هم نمی شه خرید.
افتخار میکنید به اینکه پاداش رو پرداخت کردید.
این کار شما از فحش و ناسزا بدتره.
چه انگیزه ای برای یه ورزشکار می مونه با این اوضاع.
متاسفم واقعا برای ورزش بانوان ایران....
آخرین اخبار