پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف کرونا در آشتیان

در راستای اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی ۱۵ واحد صنفی متخلف در آشتیان پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با توجه به قرمز شدن تمام شهرستان‌های استان مرکزی و در راستای مصوبات ستاد مدیریت کرونا نظارت بر اصناف تشدید شده و ۱۵ واحد صنفی متخلف کرونا در آشتیان پلمب شدند.

سرهنگ رضا رضایی فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت: در این طرح ۱۵ واحد صنفی متخلف پلمب شد

سرهنگ رضایی افزود: با آغاز موج چهارم بیماری کرونا در کشور و پیشگیری از خطر ابتلای شهروندان به این بیماری، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان آشتیان با هماهنگی مقام قضائی و شبکه بهداشت طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف را اجرا کردند.

او اضافه کرد: از ابتدای این مرحله از اجرای طرح، ۱۵ واحد صنفی متخلف به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان اظهار داشت: از تمامی شهروندان و اصناف مختلف می‌خواهیم هشدار‌های لازم و تدابیر لحاظ شده را جدی بگیرند و با مأموران انتظامی نیز در امور نظارتی و پیشگیری همکاری لازم را داشته باشند.

او از تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی در شهرستان آشتیان خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.