مردم مسئولان را در تغییر وضعیت کرونایی یاری کنند

فرماندار ساوه از مردم خواست مسئولان را در تغییر وضعیت کرونایی یاری کنند.

علی میرزایی فرماندار شهرستان ساوه در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای تغییر وضعیت کرونایی ساوه مسئولین را یاری کنند.

میرزایی افزود: پرهیز از اجتماعات و دورهمی‌ها در کنار همکاری اصناف می‌تواند تا ماه مبارک رمضان موجب خروج از وضعیت قرمز کرونا در ساوه شود.

او اضافه کرد: با تغییر وضعیت کرونای شهرستان ساوه، محدودیت‌های مناطق قرمز در حال اعمال شدن است و همه برای خروج از این وضعیت در حال تلاش هستند.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه هم گفت: در مبادی ورودی شهر ساوه کار کنترل و ممانعت از ورود خودرو‌های غیر بومی در حال انجام است.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: همکاری و کمک مردم در برقراری امنیت سلامت جامعه برای عوامل انتظامی یک اصل محسوب می‌شود.

دکتر کریمی سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به حال ۱۴ هزارو ۹۵۳ نفر در دو شهرستان ساوه و زرندیه به این بیماری مبتلا و متاسفانه ۳۴۳ نفر جان باخته اند.

کرویمی افزود: در حال حاضر ۱۰۳ نفر در بیمارستان ساوه بستری هستند که از این تعداد ۲۸ نفر در شبانه روز گذشته بستری شده اند و یک نفر جان خود را از دست داده است.

گفتنی ست اکیپ‌های بهداشتی دانشکده علوم پزشکی همچنان با حضور در سطح شهر نسبت به پلمب واحد‌های صنفی که نسبت به تذکرات بی تفاوت هستند؛ اقدام می‌کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.