ستاره‌های خارجی، مهمترین عامل پیروزی فولاد ایران مقابل العین

تیم فوتبال فولاد خوزستان با درخشش ستاره‌های خارجی خود توانست حریف اماراتی را شکست دهد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب و در دیداری حساس برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا توانست با نتیجه پر گل ۴ بر صفر حریف پر ادعای  اماراتی خود یعنی العین را شکست دهد و به مرحله گروهی این مسابقات صعود کند.

اما این نتیجه و درخشش شاگردان نکونام، دلایل گوناگونی دارد. دلایلی که شاید مهمترین آن درخشش و عملکرد خوب ستاره‌های خارجی تیم فولاد خوزستان در این بازی باشد؛ ستارگانی که در مسابقات لیگ برتر کشورمان نیز توانایی‌های خود را به اثبات رسانده بودند.

آیاندا پاتوسی آمار یک گل و یک پاس گل را از خود ثبت کرد و لوسیانو پریرا نیز ۲ گل در این بازی برای فولادی‌ها به ثمر رساند و نقش مهمی را در پیروزی پر گل نماینده کشورمان در این بازی ایفا کرد.

دیگر ستاره خارجی تیم فوتبال فولاد خوزستان، یعنی موسی کولیبالی در این بازی خلاف مسابقات این تیم در لیگ برتر، در لیست فولادی ها قرار نداشت و پیروزی هم تیمی‌های خود را از روی نیمکت ذخیره‌ها مشاهده کرد.

فولاد خوزستان با پیروزی در این بازی به گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و در این گروه با تیم‌های السد قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن همگروه شد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
و البته عرب ایرانی و عرب اهوازی آقای صالح الحردانی.