در دیدار با دبیرکل اتحادیه عرب مطرح شد؛

تاکید الکاظمی بر پایان جنگ در یمن و آرمان فلسطین

نخست‌وزیر عراق در دیدار با دبیرکل اتحادیه عرب بر حمایت بغداد از پایان جنگ در یمن و آرمان فلسطین تاکید داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق، امروز (شنبه) در دیدار با «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب، از «حمایت بغداد از پایان جنگ در یمن» گفت و بر «قرار داشتن آرمان فلسطین در صدر اولویت‌ها» تاکید داشت.

الکاظمی امروز شنبه میزبان ابوالغیظ در بغداد بود، آن‌ها در دیدار با یکدیگر درباره «تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و مسائل مختلف دیگر» رایزنی کردند.

کاظمی در این دیدار با تاکید بر حضور فعال اتحادیه عرب و حمایت این اتحادیه از ملت‌های عربی، از «امیدواری عراق برای حمایت کشور‌های عربی از آرامش در منطقه» صحبت کرد.

این مقام عراقی در بخشی دیگر از سخنان خود اعلام کرد: «عراق از پایان درگیری در یمن و راهکار‌های ابتکاری در این زمینه حمایت می‌کند. همچنین بازگشت سوریه به اتحادیه عرب و مذاکرات داخلی در سوریه مورد پشتیبانی ما است.»

او سپس با بیان آن‌که اتحادیه عرب در آرامش و ثبات منطقه نقش مهمی دارد، افزود: «اولویت برای ما آرمان فلسطین است. مردم فلسطین همچنان در شرایطی سخت زندگی می‌کنند.»

در مقابل ابوالغیظ نیز اعلام کرد اتحادیه عرب از اهداف عراق حمایت می‌کند و از این کشور برای پشتیبانی از پایان جنگ در یمن تمجید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار