رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد؛

فوت راکب موتورسیکلت در اثر برخورد با کامیون

سرهنگ باقر پور از برخورد شدید موتورسیکلت با کامیون متوقف شده و فوت راکب موتور بر اثر این برخورد در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد باقرپور رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: در ساعت ۱۰:۲۵ صبح دیروز در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان قبل از فداییان لاین اضطرار، یکدستگاه کامیون در این مسیر متوقف شد.

وی بیان کرد: در این هنگام یک دستگاه موتورسیکلت به رانندگی فردی حدودا ۵۰ ساله که در این مسیر در حال تردد بوده، به شدت با قسمت عقب این کامیون برخورد کرده به نحوی که در قسمت سمت چپ عقب کامیون فرورفتگی ایجاد می‌کند.

باقر پور گفت: در این برخورد شدید موتورسیکلت متلاشی شده و راکب آن نیز متاسفانه در محل حادثه در دم فوت می‌کند.

وی ادامه داد: عوامل کارشناس منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی صحنه حادثه پرداخته و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند.

رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ افزود: علت این حادثه عدم توجه به جلو از سوی راکب موتورسیکلت بوده است،اما علت توقف کامیون در این محدوده نیز به موجب علل تصادف در دست بررسی است.

سرهنگ باقر پور با ابراز تأسف از وقوع این تصادف فوتی به رانندگان توصیه کرد: حتما در حین رانندگی تمام توجه و حواس رانندگان باید به جلو و اطراف و حرکت خودرو‌ها باشد، به نحوی که ایستادن و توقف خودرو‌های مقابل را متوجه شوند و حتما به محض خراب شدن وسیله نقلیه از علایم اطلاع رسانی مانند مثلث شبرنگ استفاده کنند، به نحوی که دیگر رانندگان با دیدن علایمی که شما به کار برده اید متوجه خرابی خودرو شوند و به موقع بتوانند عکس العمل نشان داده و خودروی خود را به لاین کناری با ضریب اطمینان بالا هدایت و یا توقف کامل کنند تا حادثه‌ای برای کسی مانند این تصادف ناگوار پیش نیاید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار