رئیس بیمارستان رازی قائمشهر:

دست‌نشان در خواب عمیق است / میزان درگیری و التهاب ریه او بالا است

دکتر اولادی، رئیس بیمارستان رازی قائمشهر در خصوص شرایط نادر دست‌نشان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر اولادی، رئیس بیمارستان رازی قائمشهر در خصوص شرایط نادر دست‌نشان اظهار داشت: حدود یک هفته قبل دست‌نشان همراه با همسرش به دلیل تنگی نفس، تب و سرفه به بیمارستان مراجعه کرد. او کمی دیر به بیمارستان مراجعه کرد و به خاطر شدت بیماری بستری شد.

او افزود: درگیری ریه دست نشان ۷۰ درصد بود و سطح فاکتور‌های التهابی او بالا بود. دست نشان تحت درمان قرار گرفت، اما روز گذشته شرایط او وخیم‌تر شد و مجبور شدیم او را به دستگاه وصل کنیم. چند بار مجبور شدیم دارو‌های خاصی به بیمار تزریق کنیم و او دیالیز شد. مجبور شدیم دست نشان را به خواب عمیق ببریم تا بتواند دستگاه را تحمل کند. امیدوارم بعد از مدتی بتوانیم دستگاه را خاموش کنیم و دست نشان را به خانه اش بفرستیم.

رئیس بیمارستان رازی قائمشهر در پاسخ به این سوال که شرایط اکسیژن خون دست نشان چگونه است، گفت: در حال حاضر چیزی که به او اکسیژن می‌دهد، دستگاه است. شدت بیماری، درگیری و التهاب ریه دست نشان بالا است و باید صبر کنیم و ببینیم که جنگ بین ویروس کرونا و بدن او به کجا می‌رسد. ان شاءالله با زحمات همکارانم و لطف خدای متعال دست نشان خوب می‌شود و به خانه اش بر می‌گردد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۲:۲۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
اساتید ....بزرگوار...تا کی یکی یکی بزرگان ورزش و اجتماع و تلویزیون و سیاست را با بیمارستان وداروهایی که تاییدیه بهداشت جهانی( شما بخون قاتل جهان) دارند درمان که نه روانه گورستان می کنید؟ چطور این همه آدم با درگیری ریه بالا از طب اهل بیت و طب اسلامی وسنتی رفتند وخوب شدند؟؟؟؟ چرا جواب اعتماد مردم به سیستم بهداشتی...خیانته؟!! چرااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
سلام تانجا که میدانم درطب سنتی بعضی درمانها کمک شایان توجهی میتواند به اینکونه امراض انجام دهد وخیلی ساده هستند منتها با فهم خوب ومسلط ازنظر علم طب سنتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
الهم اشف کل مریض...... خدایا خودت رحم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
خدا شفاش بده؟
آخرین اخبار