پیرمرد فلسطینی برای امرار معاش، سقف خانه‌اش را به باغچه تبدیل کرد + تصاویر

پیرمرد فلسطینی در سایه مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا، سقف خانه خود را به باغچه‌ای تبدیل کرد تا با فروش محصولات خود امرار معاش کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرمرد فلسطینی به نام «تیسیر ابو دان» موفق شد سرگرمی مورد علاقه خود را در کشاورزی به راهی برای تأمین نیاز‌های خانواده‌اش و همچنین یک فعالیت سودآور تبدیل کند، زیرا او سقف خانه خود را به باغچه‌ای برای کشت بسیاری از محصولاتی که خودش بدون کمک و حمایت کسی آن‌ها را تولید می‌کرد، تبدیل کند.

تیسیر ابودان برای تأمین نیاز‌های خانواده‌اش باغچه‌ای در پشت بام خانه خود ایجاد کرد و در آنجا محصولات فصلی مانند گوجه فرنگی، نخود فرنگی، گل کلم و کلم را پرورش می‌دهد و اگر مازاد برداشت محصول وجود داشته باشد آن‌ها را در بازار یا به همسایگانش می‌فروشد.

تصاویری از سقف خانه او نشان می‌دهد که تیسیر ابو دان چگونه آن را تبدیل به یک باغچه با پوشش گیاهان سبز از همه جهات تبدیل کرده است. سقف پس از مجهز شدن به تجهیزات به زمین کشاورزی تبدیل شده است و ابزار‌های لازم کشاورزی نیز آویزان هستند و او در اطراف و در سبد‌هایی معلق کشاورزی کرده است.


بیشتر بخوانید


در صحنه‌ای مشابه، اما در سنگاپور برخی این ابتکار عمل را پذیرفتند و ایده جدیدی از کشت در پشت بام ساختمان‌های بزرگ را به کار گرفتند و از مناطق وسیع بالای آسمان خراش‌ها برای حمایت از کشاورزی ملی استفاده کردند و باغچه‌هایی که بادمجان، رزماری و موز کاشته شده ایجاد کرده اند.

به طور مثال در سنگاپور پشت بام یک مرکز تجاری در محوطه‌ای به مساحت ۹۳۰ متر مربع به یکی از باغ‌هایی تبدیل شده است که در سقف‌های این کشور کوچک ایجاد شده و به تولید غذا‌های محلی و کاهش وابستگی به واردت فعالیت می‌کند.

پیرمرد فلسطینی برای امرار معاش، سقف خانه‌اش را به باغچه تبدیل کرد+ تصاویر

پیرمرد فلسطینی برای امرار معاش، سقف خانه‌اش را به باغچه تبدیل کرد+ تصاویر

پیرمرد فلسطینی برای امرار معاش، سقف خانه‌اش را به باغچه تبدیل کرد+ تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
ما هم چند نوع سبزی خوردن را داخل گلدان کاشتیم سبزی تازه بدون استفاده از سموم و قابل استفاده در فصل های مختلف
گلدان مناسب این کار شکل مستطیل دارد در استفاده از فضای کم مناسب تر هستند
یا اینکه داخل سبد میوه را با روزنامه می پوشانیم و داخل آن خاک می ریزیم و می کاریم
آخرین اخبار