باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

کدام افراد برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ رسما اعلام کاندیداتوری کرده‌اند؟

تا کنون ۲۵ نفر به طور رسمی نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کرده اند.

به گزارش خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نزدیک است و هر روز یک گزینه برای شرکت در این انتخابات رسما اعلام کاندیداتوری می‌کند. هرچند نمی‌توان با قاطعیت این نامزد‌ها را در جریان سیاسی خاصی قرار داد؛ اما پیشینه این افراد تا حدی مشخص می‌کند که به کدام جریان سیاسی تغلق دارند.

سردار سرتیپ پاسدار سعید محمد جزو اولین نفراتی بود که برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرد، او در ۱۵ مهرماه ۱۳۹۷ به عنوان فرمانده ارشد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران منصوب شد و اواخر سال ۹۹ هم از سمت خود استعفا کرد و رسما برای ورود به پاستور آماده شد.

اما محمد عباسی یکی دیگر از کاندیدا‌های ریاست جمهوری ۱۴۰۰ که زمان زیادی از اعلام نامزد شدنش برای انتخابات نمی‌گذرد، او را باید اولین وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی بدانیم؛ چراکه بعد از تدوین برنامه جامع ورزش و جوانان و راه اندازی این وزارت خانه در دولت دهم، وی متصدی وزارت ورزش و جوانان شد.

محمد ناظمی اردکانی را هم می‌توان از دیگر چهره‌های سیاسی آماده برای ورود به انتخابات دانست، اگر بخواهیم به مسئولیت‌هایی که وی داشته است اشاره کنیم، باید بگوییم اولین وزیر تعاون دولت نهم، اردکانی بوده است، اما در سال ۸۵ از این منصب کنار گذاشته شده و محمد عباسی سکان دار این وزارت خانه می‌شود.

کدام افراد برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ رسما اعلام کاندیداتوری کرده‌اند؟

امیرحسین قاضی زاده هاشمی چهره آشنای سال ۹۹ که به تازگی وارد مجلس شورای اسلامی شده از دیگر چهره‌هایی است که برای ریاست جمهوری پا بر عرصه انتخابات گذاشته و با وجود اینکه متصدی یکی از صندلی‌های راهبردی بهارستان است برای ورود به پاستور نیز اعلام آمادگی کرده است.

اما در میان افرادی که اعلام کاندیداتوری کرده اند شاید چهره عزت الله ضرغامی آشنا‌تر باشد؛ چراکه وی ۱۰ سال رئیس سازمان صدا و سیما بوده است و اکنون به عنوان چهره اصولگرا می‌خواهد شانس خود را برای انتخابات ۱۴۰۰ محک بزند؛ البته اینکه قرار است به عنوان فردی اصولگرا یا مستقل وارد شود، هنوز مشخص نیست و جای بحث دارد.


بیشتر بخوانید


رامین مهمان‌پرست یک چهره آشنا در دستگاه دیپلماسی کشورمان است، اگر نگاهی به کارنامه وی بی اندازیم متوجه این موضوع می‌شویم؛ چراکه وی سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه بوده است. مهمان‌پرست همچنین سفیر پیشین ایران در کشور‌های قزاقستان و تایلند بوده است.

محمد غرضی از دیگر نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ که وزیر اسبق وزارت ارتباطات (پست و تلگراف و تلفن سابق) است نیز وارد عرصه رقابت شده است.

اما در بین نامزد‌هایی که خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ آماده کرده اند نام‌های مصطفی کواکبیان، محسن رهامی، شاهین محمدصادقی و علی مطهری نمایندگان سابق مردم در مجلس شورای اسلامی نیز دیده می‌شود؛ آن‌ها قرار است به عنوان چهره‌های اصلاح طلب شانس خود را برای ریاست جمهوری امتحان کنند.

کدام افراد برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ رسما اعلام کاندیداتوری کرده‌اند؟

حسن سبحانی هم که از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در سال‌های ۷۵ تا ۸۷ است اعلام کرده که می‌خواهد در انتخابات ۱۴۰۰ حاضر شود؛ وی همچنین در کارنامه کاری خود معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌های ۷۱_۷۴ را دارد.

سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر سابق دفاع در دولت یازدهم هم پا بر عرصه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گذاشته و اعلام کاندیداتوری کرده است.

مسعود پزشکیان از دیگر افرادی است که تا این لحظه اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کرده است؛ او پیش از این نایب رئیس اول در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و وزیر بهداشت و درمان دولت اصلاحات بوده و حالا قرار است به عنوان چهره اصلاح طلب وارد عرصه انتخابات شود.

علاوه بر سعید محمد یک چهره نظامی دیگر برای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام حضور کرده است، رستم قاسمی فرمانده اسبق قرارگاه خاتم الانبیاء، معاون مهندسی نیروی دریایی سپاه پاسداران؛ قاسمی وزیر نفت دولت محمود احمدی نژاد هم بوده است؛ او اولین و تنها وزیر ایرانی بود که رئیس اوپک شد و حالا هم به عنوان چهره اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌شود.

قدرتعلی حشمتیان نماینده دوره پنجم مجلس شورای اسلامی هم دیگر نامزد مستقل و بدون وابستگی به هیچ یک از جناح‌های سیاسی کشور قرار است برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حضور پیدا کند.

محمد زارع فومنی فعال سیاسی اصلاح‌طلب چندین دوره مسئولیت ستاد‌های انتخاباتی مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را در سطح کشور عهده‌دار بوده‌ است. رسانه رسمی او روزنامه سراسری صدای اصلاحات است و حالا قصد دارد به عنوان چهره اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حاضر شود.

کدام افراد برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ رسما اعلام کاندیداتوری کرده‌اند؟

فریدون عباسی دوانی هم از دیگر چهره‌های اصولگراست که برای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام کاندیداتوری کرده؛ او نماینده مردم در یازدهمین مجلس شورای اسلامی است و در کارنامه کاری خود ریاست سازمان انرژی اتمی را در دوران محمود احمدی نژاد دارد و حالا آماده حضور در انتخابات ریاست جمهوری شده است.

وهاب عزیزی از فعالان سیاسی کشورمان و دبیرکل حزب جهادگران ایران اسلامی دیگر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هم اعلام کاندیداتوری کرده است.

اسدالله بادامچیان نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره‌های دوم و هشتم و دبیرکل این روزهای حزب موتلفه اسلامی نیز برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام حضور کرده است.

سید محمدصادق خرازی سفیر و معاون نمایندهٔ دائم ایران در سازمان ملل متحد (۱۹۸۹ تا ۱۹۹۵) و سفیر ایران در فرانسه (۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶) و مشاور ارشد سید محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری او هم قرار است در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به عنوان چهره اصلاح طلب وارد عرصه انتخابات شود.

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین و عضو جبهه رفاه؛ پیشرفت و عدالت به ریاست شهاب‌الدین صدر است که می‌خواهد در این دوره از انتخابات حضور پیدا کند.

سید مصطفی تاج‌زاده که در دولت سید محمد خاتمی معاون سیاسی وزیر کشور و سرپرست این وزارت خانه پس از استیضاح عبدالله نوری بود و حالا در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اعلام حضور و کاندیداتوری کرده است.

 صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، اقتصاددان و استاد دانشگاه تربیت مدرس هم با شعار "کشور به نگاه نو و طرح تازه نیاز دارد" "همه با هم جهاد سازندگی ایران پیشرفته" در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

 سردار سرتیپ پاسدار علیرضا افشار رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی و فرمانده اسبق نیروی مقاومت بسیج هم دیگر مرد کاندیدا شده برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
انتخاب بین بد و بدتر....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید محمد با 8تا 10میلیون رای رییس جمهور بعدی ایران
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۲۳:۵۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
من که به شخصه نسبت به آینده این مملکت خیلی ناامیدم
فک نمی کنم اونقدر امید و انگیزه داشته باشم که برم سر صندوق
مگه تا اون روز شق القمر بشه که بعید می دونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
منکه از الان خوابم نمیبره تا 8 صبح روز انتخابات بدوم رای بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر میگید سعید محمد تخلف داره یکیشو بگید
اگر میگید کسی هست بهتر از ایشون برنامه داره، اسم کاندیدا و برنامشو بگید؟
ما عاشق چشم ابرو کسی نیستیم ما تحقیق میکنیم و به بهتر رای میدیم تا به اینجای کار از کسایی که گفتن میخان کاندید بشن ایشون بهتر بوده
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۰:۲۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام مردم باید هوشیار و با بصیرت عمل کنند . فریب لیبرال ها و فئودال ها را نخورند چون اینان ظاهری اسلامی و با طنی صهیونیستی دارند . فقط منافع طلب هستند و از داعش بدترند از روی مردم رد می شوند و آنها را له می کنند تا به کاخ نشینی برسند . لذا باید حامی سربازانی همچون شهید سلیمانی باشیم که خود را برای انسان های آزاده جها جلوی بمب و موشک قرار می دهند و با وجود اینکه می توانستند کاخ نشین باشند کوخ نشینی را ترجیح دادند و از ارزش های اسلامی دفاع کردند . لذا بدنبال افرادترسو و به قولی جدید فرا میدانی نباشید . به دنبال مردان شجاع ، استکبار ستیز و ولایت مدار بگردید . مثل سعید محمد .مهندس گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۰۶:۱۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینکه میخونم یه عده واقعا میخان برن رای بدن واسم به شدت هم تعجب آوره و هم و زجر آور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
هر کسی یه نظری داره الان خوبه اونا هم بگن این که میخونن واقعا یه عده میخوان رای ندن واسشون به شدت تعجب آوره و هم به شدت زجرآور؟مثلا با رای ندادن شما چه اتفاقی میفته؟کار الان شما مثل دانش آموزیه که درس نخونده و رفته سر جلسه امتحان و پاس نشده حالا دوباره میخوان ازش امتحان بگیرن جای اینکه درس بخونه،از ترس افتادن دوباره میخواد کلا سر جلسه امتحان نره !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
برو بابا داداش انگار ما یه بار دوباره که از امتحان افتادیم
Germany
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اونایی که میگن سعید محمد تخلف کرده انگار تو زمان قبل توقف کردن مگه همونی که گفت تخلف کرده نگفت اشتباه برداشت شده حتی 20:30هم از سعید محمد درمورد تخلف حمایت کرد و اثبات کرد که تخلف نبوده پس هیچ عیبی نمیتونید بگیرید الکی زور نزنید سعید محمد پدیده قطعی انتخابات خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا شما زور بزن واسش رای جمع کن ولی اگه اگه تایید صلاحیت بشه شک نکن نفرات آخره
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۲۲:۱۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو این 42 سال نشان داده شده هیچ بدی نرفته جایش خوب بیاد و مطمعنا" نفر بدی هر کسی باشه اگر بدتر از روحانی نباشه بهتر از ایشان نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
چطور اینو میگین؟بنی صدر رفت جاش شهید رجایی اومد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رییس جمهور فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
...حاله ای از ابهام ... بگمبگم ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
عجله کار شیطونه
صبر کنید تا ببینید چه کسی از فیلتر شورای نگهبان بیرون میاد ، بعد.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ولادمیر عزیز را جا انداختین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
کل اعضامجمع تشخیص مصلحت، درصدی از مجلس قدیم و جدید، تعدادی شهردار،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
کسایی که سعید محمدو تخریب میکنین،بجای تخریب ایشون از کاندیدای به اصطلاح اصلحتون تعریف کنید
این کاندیدا هایی که میگن اوضاع باید درست بشه وضعیت موجودو درست میکنیم خب یه برنامه بدهند که چطوری میخای این وضعیتو درست کنی بجای وعده وعید، راهکار بده؟
تا الان فقط سعید محمد بوده که توی همه زمینه ها برنامه داده که گفته اقتصادو اینجوری درست میکنیم کشاورزیو اینجوری درست میکنیم
ما طرفداران سعید محمد بجای تخریب دیگر کاندیدا ها برنامه های ایشونو پخش میکنیم و از ایشون تعریف میکنیم
شما هم انصافو رعایت کنید و بجای تخریب محمد از کاندیدا ی خودتون تعریف کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکی از دوستان کامنت جالبی گذاشتن اگه ایشون قصدشون خدمته پس چرا از قرارگاه خاتم استعفا دادن خب همونجا به پروژه های خدمت رسانی ادامه میدادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
تخریب نیست. واقعیت رو می گیم مردم هوشیار باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
چند میگیری تبلیغ میکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا از سپاه اومد بیرون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیچ کاندیدای اصلحی وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
قرارگاه خاتم یه بخش کوچکی دستشه ولی ریاست جمهوری کل کشور!قطعا کسی که کل کشور دستشه میتونه خدمت بیشتری بکنه!طبق نظر شما هرکسی که جایی مشغوله دیگه حق نداره بیاد رئیس جمهور بشه!خب شما یک نفر بیکار رو معرفی کنید تا ما بزاریمش رئیس جمهور!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوباره تصویر احمدی نژاد حذف شد .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۲۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا چرا اینقد سانسورش میکنید.که مثلا از قلب مردم بیرونش کنید؟ اگه خدا بخواد به کسی عزت بده هیچ کسی نمیتونه خوارش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوستان بگزارید مردم خودتصمیم بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
هم وطنان عزیز ،خواهشا بدون تعصب و پریدن به هم، وقت خود را صرف تحلیل عملکردها (و نه وعده ها ) و رسیدن به معیارها و ملاک های عقلی و منصفانه برای انتخاب یک مسئولی باشید که در عمل به اسلام و انقلابی که این همه شهید برایش داده ایم و خدا و قیامت و ولایت و دین مردم معتقد باشد و با معیار تلاش و قدرت به مشکلات مختلف مردم و درد اقتصادی آنها برسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای من ولادمیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای سادات به سیدپرویز فتاح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
یٰا مَنِ اسْمُهُ دَوٰآءٌ، وَذِکْرُهُ شِفٰآءٌ، یٰا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفٰاءَ فیمٰا یَشٰاءُ مِنَ الْأَشْیٰاءِ
ارزان شود. کیفیت بهتر شود. درآمد کار بیشتر شود. استخدام ها بیشتر شود. مدرن شدن کشور و توسعه و رفاه اجتماعی به استخدام متخصصین کار و تأمین امکانات کار وابسته است.
وقتی شهرها و روستاها پیشرفته می‌شوند که متخصصان با امکانات عالی وارد مناطق شده و تکنولوژی نوین نصب و فعال کنند. اگر امروز حقوق ها بیشتر شود میتوان خانه و ماشین خرید نمود. وقت با ارزش است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید محمد مشخصه به عشق قدرت اومده وگرنه تو همون سپاه میموند و کارش رو میکرد.اونجا هم خدمت به مردم بود حتما نباید رییس جمهور بشی که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
حرف حساب جواب نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
وقتی تو دولت میتونه بیشتر کارکنه چرا نباید بیاد
قرار گاه خاتم مگه سیاست های کلان دستشه ؟
اختیارات دولت رو با قرارگاه مقایسه میکنی؟
ایکاش یه ذره ایشون رو میشناختی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرت و پرت نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
به عشق هرچی مرده احمدی برمیگرده
Iran (Islamic Republic of)
.....
۱۵:۰۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
دکتر محمدرضا عارف و لا غیر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
با روحانی مو نمی زنه دوست همن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدایا خودت کمک کن. خسته شدیم. کسی رو بیار که از همه جهت برای کشور خوب و مفید باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
من متاسفانه رد صلاحیت شدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما چه نعمت الهی بودی که از دست ما رفتی.

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایخدای من.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
چی شد که رد صلاحیت شدید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیچ کدومشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
هر کی دوس داره بیاد ... ما که دیگه رأی نمیدیم... تا اون دزدهایی که پولمون رو توی بورس خوردند پس ندهند رأی نخواهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اتفاقا باید انتخاب درست انجام داد.
نتیجه انتخاب نادرست همین وضعیت شما در بورس است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
کسی اگر بد رانندگی کرد وتصادف کرد میگه دیگه رانندگی نمیکنم یا حواسش رو جمع میکنه درست رانندگی کنه؟
بجای رای مدادن درست انتخاب کن و رای بده تا مدیون خون شهدا هم نشده باشید. رای ندادن به اندازه رای اشتباه وغلط خطرناک و مسولیت داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
انتخاب درست؟
میشه لطفاً یک راهکار مشخص بفرمایید چگونه بد را از بدتر تشخیص دهیم؟
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۲۲:۳۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
8 سال پیش هم برای همین انتخاب نادرست دست و پا میشکستین حالا نتیجه شو میبینین تو این مملکت انتخاب درست ونادرستی وجود نداره هر کی بیاد تمام رئیس و مدیر و وزیر را بجای اینکه در خصوص عملکردشون توضیح بخواهد عوض میکنه و یک عده جدید جایگزین میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیچکدام به درد ریاست جمهوری نمی خورند به خودتون زحمت ندهید
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۶:۲۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
به غیر از سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اعتماد به نفس اونایی که با اب و تاب سعید محمد رو تبلیغ میکنن خریدارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
طرف داراي احمدي‌نژاد رو فراموش كردي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد خیلی وقت است که طرفدار داره و نود درصد حامیانش از افراد کم بضاعت و روستا نشینان هستن . طرفداران احمدی نژاد مربوط به امسال و پارسال نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خود احمدی نژاد هم معیار این جو هایی کهمی دهید را توی خودش پیدا نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مشارکت بشدت پایین خواهد بود حتی پایین تر از انتخابات مجلس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ازماست که برماست.تاخودمون نخواهیم یک نفرصالح سرکاربیاد.اوضاع همینه که هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقا یا خانمی که فرمودی از ماست که برماست سوالم از شما این که آیا انتخاب دیگه ای داشتی؟ آیا شما تعیین میکنید چه کسی حق نامزد شدن دارد چه کسی خیر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقا یا خانمی که به اون بنده خدا که گفته از ماست که برماست ایراد میگیری بله انتخاب دیگه هم داشتیم تو انتخابات گذشته میتونستیم رئیسی رو به جای روحانی انتخاب کنیم که نکردیم و شد ازماست که برماست. پس یجوری القا نکن که همه چی الکیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
جناب پرسشگر ، شما اگر عقل داشته باشی در هر شرایطی بهترین را انتخاب بکنی و اگر کسی را گیر نیاوردی رای باطله خود را می دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای باطله!!!! پس دغدغه شما شخص اصلح نیست برای شما فقط صف های طویل مهمه که مثلا مشارکت بالا بوده نتیجه این تفکر رو داریم سال های سال می بینیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اتفاقا دغدغه ما شخص اصلحه ولی متاسفانه دغده شما کنسرت برای همینه که این چند سال به شعار رای دادید به جای برنامه حالا از بقیه طلبکارید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
میتونی بری یقه شورای نگهبان رو بگیری که چرا تایید صلاحیتش کرده. وقتی شورای نگهبان یک نفرو تایید میکنه یعنی صلاحیت داشته و مردم میتونن انتخابش کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقای وای جی سی
این چه کاریه آخه
یه سری دروغگو برای شو انتخاباتی اومدن این زیر پیام بدن که نامزد حریف رو تخریب کنن
این کار صلاحه واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
حاضرم آقای روحانی هشت سال دیگه رئیس جمهور باشه ولی سعید محمد رئیس جمهور نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
چی بهت بگم تو قطعا از این اوضاع خشنود هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیچ فرقی با هم ندارن از یه جنسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
روحانی =زلزله ۱۰۹ریشتری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
همون امثال روحانی شایسته امثال شماهستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خخخخخ دمت گرم باحال بود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا خودش این بلای نیمه آسمونی رو از بالای سر مردم رد کنه ببره اونور تر . خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
با تغییر شخص چیزی درست نمیشه ، مسول باید پاسخگو باشد ، نه اینکه 8 سال هر کاری خواست بکنه و خسارت بزنه و بره دنبال کارش!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۳۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر سعید محمد تایید صلاحیت بشه بهش رای خواهم داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما بهش رای نمی دیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ولی رای ما ۱۰۰درصد سعید محمد هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید محمد صد در صد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید محمد صد در صد
این آدم درست و پاکدست و کارآمدیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
جناب سعید محمد که سنگشو به سینه می زنین کلی تخلفات تا الان داشته بهش اعتماد نکنین. از ما گفتن بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباه مثبت زدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
منم اشتباه منفی زدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
کی گفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکی از تخلفات رو بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سردار سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اتفاقا خیلی آدم درستیه
اگه راس میگی یکیشو بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
دكتر ســـعـــيــــد مــــحـــمـــــد جوان ، انقلابي، كارنامه درخشان، با برنامه براي اقتصاد كلان مثل بورس ، مسكن ، كشاورزي و باغداري ، خودروسازي همجنين برنامه براي حوزه آب و منابع زيرزميني انرژي، خانواده و جوانان .
حتما با تحقيق راي دهيد به شخص لايق براي آباداني ايران # سعيد_محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط برا تو و خودش و اطرافیانش خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
نخواستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه چنتا پوستر هم بگیر دستت خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۵۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو دیکه چقدر بادنجون قاب چینی که این سنگ سعید محمد را به سینه می زنی اگر هم تاییدبشه نفر چهارمه میگی نه حالا بشین وببین این دفعه جوجه ها را آخر بهار میشمارند......
Iran (Islamic Republic of)
دانش آموز دوازدهم
۱۶:۲۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مثبت ها رو ببینین
سعید محمد درود باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید محمد مورد تایید رهبری است ...
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای ما فقط دکتر محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
4 سال آخر یادت رفته کشور را به هم ریخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما فقط ۸ سال روحانی یادمونه شما خواب بودی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکی از یکی بدتر
فرقی ندارن ، کسی رسیدگی نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیچکدام به درد شهرداری حتی یک منطقه کوچک هم نمیخورند. بابا دو تا آدم حسابی و کار بلد بیارید که آدم انگیزه پیدا کنه رای بده. 40 ساله اینها در راس قدرتند و هیچ کاری نکردند. کشور ما نیاز به رییس جمهوری جوان ، فعال ، تحصیلکرده و میهن پرست داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مثل دکتر سعید محمد -بقیه چهره ها تکراری و سوابق خوبی ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
تماندطرحهایی که جناب روحانی با ویدیو کنفرانس زحمت افتتاح رو متقبل میشن قرارگاه خاتم و سعید محمد ساختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
بله کاملا همش کار قرار گاه خاتمه پس فقط سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
یاور مستضعفان فقط سیدپرویز فتاح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
من الان دوره سربازی هستم و از همینجا اعلام میکنم به افراد نظامی رای نمیدم.وقتی بیای خدمت تازه میفهمی به نظامی نباید رای بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
نظامی خوب هنوز ندیدی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
دروع میگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما چه جور توی سربازی گوشی داری؟مگه میزارن توی پادگان تلفن برد؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۳۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سردار سعید محمد
خودش رو تو این سالیان، ثابت کرده.
دولت جوان حزب‌اللهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مال خودت به درد ما نمی خوره
Iran (Islamic Republic of)
دامپزشک
۱۶:۲۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
قطعا سعید محمد بهتر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
به قول یه بنده خدایی، این شیوه مدیریت حکومت به دست رییس جمهور، یک روستا راهم نمی تواند اداره کند!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط دکتر فریدون عباسی دوانی شهید زنده و دانشمند هسته ای،،یکبار برای همیشه به نخبگان اعتماد کنیم. براش با افتخار ستاد میزنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
افرادی که میگن رای نمیدیم عقلشون در حد مردم کشورهای عربی هست که یک خلیفه بیاد هرچه دوست داشت به کل ملتشون دیکته کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فعلا مردم کشورهای عربی در رفاه کامل زندگی میکنن من و شما لنگ یارانه و کمک معیشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردم کشورهای عربی فقیر هم زیاد دارن. شما چندتاشو رفتی؟ چند شهرش رو رفتی؟
رفاه کامل در هیچ کشوری نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
همین نگاه متعصبانه باعث بدبختی این کشور شده . کشورهای حوزه خلیج فارس قطب گردشگری دنیا شدن شماها دارید اونارو مسخره میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیچ کدام
-
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس علی مطهری کو؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رفته کوکو بپزه.!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۱۵:۴۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
جا افتاده بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
وای بحال ایران و سیاست خارجیش اگه کسی مثه سعید محمد بیاد رییس جمهور بشه...واویلااااااااا..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید محمد اصلا به درد نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنظرت تو بهتری یا سعید محمد؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
معلومه ک من بهترم...تو خوابی هنوز....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوباره شروع کردید به تخریب رقیب؟مگه سیاست خارجیش چشه؟اصلا برنامه هاشو شنیدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
الان مثلا روحانی و ظریف چه کار درستی کردن؟
برجام ؟
چی ؟
به من بگو
بسه خسته شدیم از این دو قطبی مسخره سیاست خارجی

سعید محمد خوبه
چون آب رو به غیزانیه رسوند
چون پالایشگاهی ساخت که اینهمه اشتغال ایجاد کرد
چون با فساد مبارزه کرد
چون درد مردمو فهمیده
چون به جوونا اهمیت داده
چون وقتی تو قرارگاه بود با رانت مبارزه کرد برو دستورشو ببین یه چیزی بود مبنی بر عدم استخدام اقوام درجه 1و2 مسوولین جذب و اینا

البته نمیدونم شما چقد دغدغه جوونا رو داری ولی ایکاش یه ذره تحقیق میکردی
Iran (Islamic Republic of)
amir
۲۲:۵۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقیقا.
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۰:۵۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
#جلیلی_بیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
نیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید محمد هست نیااا میخوام چیکار بیاد والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
امام علی (ع) :
حکومت بر شما برای من از آب بینی بُز بی ارزشتر است مگر اینکه عدالت را اجراء نمایم.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی - همدان
۱۰:۵۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
وااااااای خداااااا،
چقده عاااااااشق خدمت،
چقدرررر خادم ملت، چقدر نااااااجی ملت،
ما ملت واقعا شرمنده ی اين همه خدمت و گذشت و بزرگواریم ... !!!
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۱۰:۴۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط رئیسی-جلیلی . این زوج نشد قطعا سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای جلیلی گزینه مناسبی هست
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۰:۴۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
بعضی از این افراد حتی شرایط اولیه برای ثبت نام رو ندارند. مثلا بازه سنی بین 45 تا 70 هست که بعضیا مثل جناب غرضی نزدیک 80 سال سن دارند.
اگه شرط سنی رو برای بعضیا میتونن بردارن پس منم میتونم ثبت نام کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ان شاالله یه آدم درست و حسابی رئیس جمهور بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
# سعید-محمد
Germany
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکی باشه که به فکر منافع مردم باشه نه منافع خودش و افکارش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه پیدا کردی جایزه داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینا هیچ کدوم به درد ریاست جمهوری نمیخورن
Iran (Islamic Republic of)
amir
۰۹:۵۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
بدتر از همه
United States of America
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سردار سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
حمید پاپی
۰۸:۵۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
با سلام
فقط دکتر محمود احمدی نژاد
با سلام
مسبب تمام این گرانیها و تورم و بی ارزش شدن پول ملی سوءمدیریت و ناتوانی تیم اقتصادی دولت است.
اصلاح طلبان وکسانیکه پشت میز سلطنتی می نشینند و در کاخ زندگی می کنند و با ماشینهای شاسی بلند و دور از چشم مردم ودرخفا رفت و آمود می کنند و حقوقهای نجومی می گیرند و تفکر لیبرالی دارند و فرزندانشان در اروپا و آمریکاست چگونه می توانند درد مردم و کشور را بفهمند.
اینها در جلسات خصوصی خودشان به ریش مردم می خندند.
مشکلات مردم و کشور برایشان مفهومی ندارد.
امام راحل فرمودند: نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس روحانی چی کارست شما ۸ سال رو خواب بودین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط سعید محمد.حالا برای یک بار هم که شده به یک سپاهی رای بدهیم.اونا که کشور رو دو دستی تقدیم بیگانه نمی کنه .مثه بعضی که هنوز منتظر گلابی برجام هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
کشور از آدم های سیاسی بدون عمل خسته شده نیاز به یک فرد عملگرا دارد با توجه به فعالیت قرارگاه خاتم الانبیا در دوسال اخیر بهترین گزینه سعید محمد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
44 سالمه از 16 سالگی کارگری میکنم سال به سال هم شکر خدا و یاری حسن روحانی داریم میریم زیر خاک به نظرتون برام چی فرق میکنه کی ریس جمهور باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
کمی فکر کن و درست انتخاب کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
باشه بین بد و بدتر ، بدترین را انتخاب میکنیم
یا رومی روم یا زنگی زنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اول جمعه بعد از انتخابات وقتی بلند شدم و یادم رقته انتخاباته
می خوام بگم منم صبح جمعه متوجه شدم انتخاباته هه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوب گفتی افرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
درست نیندیشیدن در زندگی همین عواقب را دارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
یادت بره .
اول به خودت ضرر زدی.
فکر نکن دانشمندی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردم بیایید تا دوباره ایران آباد شود


#سعیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
amir
۲۳:۰۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
منظورت از دوباره دقیقا کی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
ایران کی آباد بوده تو این ۴۲ سال هرسال بدتر از سال پیش
تیر نهایی رم عمو حسن زده ایران تا ۱۰۰ سال دیگه هم بلند نمیشه.
هرکی هم بیاد بد کار کنه میندازه تقصیر دوره قبل
Iran (Islamic Republic of)
نابرده رنج
۰۸:۲۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
امان از بی تدبیری مسئولین با گرانی دلار قیمت ها میره بالا دلار که ارزان میشه قیمت ها باز میره بالا
نمونه آن شرکت های خودروساز
و نمونه نرخ روز با دلار شرکت مدیران خودرو که قیمت تمام خودروهایش اکنون با دلار 29 هزار تومان قیمت خورده و حالا که دلار 22 هزار تومانه قیمت هایش همان قیمت های گذشته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سردار سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
قیمت میلگرد هم همچنین
پارسال با صد تومن بالا پایین دلار ،اونم بالا پایین میشد
حالا دلار 5 تومن اومده پایین، میلگرد هی بالا میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
برادر من دلار نرفته بالا، ریال کم ارزش شده. یکم فکر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
با سلام، از مسئولان سایت خبرنگاران جوان خواهشمندم فهرست نامزدهای ریاست جمهوری را بصورت جدول دربیاورند (مشخصات هر نامزد در خانه های روبروی آن درج شود)
United States of America
ناشناس
۰۷:۵۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سردار سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایشونم به گفته یکی از سرداران سپاه دارای تخلف بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
نفر اخر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایشون دارای تخلف مالی نبودن فقط دیر از سپاه استعفا دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
بابا تو قانون اساسی نوشته هرکی میخاد برا ریاست‌جمهوری شرکت کنه باید سه ماه قبل از انتخابات استعفا بده از هر سمتی که داره (به جز روسای قوا) سه ماه قبل 28 خرداد میشه کی؟
محمد هفته آخر اسفند استعفا داد
میگی نه برو قانون اساسی و زمان استعفارو ببین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فعلا تصمیمم به رای ندادن هست.

چون پول بقیه سهام عدالتمو نگرفتم. امتحانات نهایی هم که تعویق نشده. کلا خانوادگی رای بی رای.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا امتحان نهایی باید لغو بشه؟ من خودم سال پیش امتحان ها رو دادم. فاصله گذاری اجتماعی کامل رعایت میشه. اگه میخوای رای ندی دلایل الکی نگو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما هم رای ندید تا روشنفکران سر جات رای بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای دادن نشان مدنیت و شناخت صحیح است. و مهمتر از آن انتخاب افراد کارآمد و کارنامه دار است.
دادن رای نادرست آینده خوبی برای خودت و دیگران رقم نمیزنه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه دلایلت برای رای ندادن اینا باشه. اگه رای بدی هم به کسی رای میدی که وسط پیاده رو ها دیوار نکشه یا دوباره تَکرار کنه یا استادیوم رو مختلط کنه.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۳:۰۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مسخره
Iran (Islamic Republic of)
amir
۲۳:۰۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
من نمیدونم این استادیوم رفتن زنا چه مشکلی داره؟؟؟؟؟؟
اگه فرهنگ سازی بشه چرا نباید برن؟؟
البته اگه فرهنگ سازی بشه چون الان برن فک نکنم زیاد جالب بشه...
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۷:۲۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا از اول سال تا امروز فقط یک بار فروش فوق العاده خودرو انجام شده اینم فقط شرکت ایران خودرو
لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
برو از بازار بخر.کارخونه ساده نیست ارزون بده منتظره گرون بشه
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۷:۱۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام ،

ببخشید تکرار پخش زنده گفتگوی داوطلبین کی پخش می شود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردم عزیز آگاهانه رای بدید تحقیق کنید اگر از سپاهی های عزیزمون پای کار بیان مثل اقای سعید محمد خیلی عالی میشه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا عشیری
۰۸:۳۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوست عزیز! سپاهی عزیزت هم که بیاد، به فکر خودش و دارودسته ش خواهد بود...خیالت راحت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
آدم یاد اون سرود شورانگیز آقای آهنگران می افته : این همه لشکر آمده ، این همه لشکر آمده ، عاشق دیدار حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سردار سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۰:۵۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
این همه لشگر آنده به عشث قدرت آمده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
زیاد آمدن افراد برای کاندیداتوری و نیت آنها هرچه باشد.
مهمتر از آن انتخاب فرد شایسته و مناسب است.
موضوع سرنوشت جامعه و زندگی آنها را شوخی نگیرید.
آخرین اخبار