جوادی یگانه:

سیاه کردن چهره حاجی فیروز نژادپرستی است/ پاکستانی و افغانستانی نباید مورد توهین قرار بگیرند

معاون امور اجتماعی شهردار تهران گفت: سیاه کردن چهره حاجی فیروز نژادپرستی است و نباید در سطح شهر تهران افراد پاکستانی، افغانستانی و... مورد توهین قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: سیاه کردن چهره حاجی فیروز نژادپرستی است و نباید در سطح شهر تهران افراد پاکستانی، افغانستانی و... مورد توهین قرار بگیرند.

وی ادامه داد: این موضوع از روز ٢٠ اسفند مورد انتقاد قرار گرفت و باید بگویم که ما برای عدم توهین به برخی اقشار کشور این اقدام را عملیاتی کردیم.

جوادی یگانه افزود: در سال ۵۶ در برج آزادی ۱۶ توپ شلیک شد. ما به برج آزادی اطلاع دادیم و همکاری لازم را در این ماجرا با ما داشتند و این موضوع که گفتند از ماجرا بی‌اطلاع بودند ناقص بوده است.

وی بیان کرد: شلیک توپ در میدان آزادی نه آنقدر صدای بلندی داشت که بخواهم گوشم را بگیرم و نه موج آنچنانی داشت. ما از فرمانده میدان تقاضا کردیم و توضیح داد و آن توضیح منتشر شد. جانمایی و نوع شلیک توسط ارتش انجام شد. طراح برج بر اساس عکس‌هایی که منتشر شده می‌گوید این عکس‌ها هیچ ربطی به شلیک ندارد و توضیحات لازم را داد.

جوادی یگانه ادامه داد: اجرای جشن نیمه شعبان، کوچه دوستی، مسابقات ورزش‌های الکترونیک و طرح ملی نشاط از دیگر برنامه‌های اجرا شده بود.

وی یاداور شد: همدلی با همه درگذشتگان سال گذشته در قالب برنامه «آه از آن رفتگان بی‌برگشت» با همکاری شرکت پست و روزنامه همشهری اجرا و ۱۸ هزار بسته برای همه خانواده‌های داغدار ارسال شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
همه چیز رو به هم میپیچونن خدایا شکرت.
آخرین اخبار