عباسی ضمن اعلام نامزدی رسمی برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰؛

دیداری با احمدی‌نژاد نداشتم/ مسکن مهر ابداع من بود/ ۱/۵ میلیون نفر را صاحب‌خانه کردیم

محمد عباسی وزیر اسبق ورزش و جوانان و وزیر تعاون دولت‌های نهم و دهم با حضور در باشگاه خبرنگاران جوان برای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام نامزدی کرد.

به گزارش خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد عباسی وزیر اسبق ورزش و جوانان و وزیر تعاون دولت‌های نهم و دهم امروز سه شنبه با حضور در باشگاه خبرنگاران جوان از محل این خبرگزاری بازدید کرد.

عباسی پس از بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان در نشست خبری خود با محوریت انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم اظهار کرد: باید خدا را شکر کنیم که فرصتی فراهم شد که در ایران اسلامی مردم در عرصه سیاست حضور پیدا کرده و خودشان انتخاب کنند. اینکه من حس می کنم باید در این دوره حضور داشته باشم؛ مربوط به ظرفیتی بوده که مربوط به ملت است.

وی ادامه داد: امروز کشور با چالش های متعددی خصوصا در بعد داخلی و معیشت رو به روست. انتظار برای امثال بنده این است که در صحنه حضور پیدا کرده و در این مسیر ایفای نقش کنیم. معتقدیم در ایران اسلامی، مردم تعیین کننده هستند. امیدوارم که ملت عزیز ایران بهترین ها را انتخاب کنند.

عباسی با اشاره به فعالیت‌های سیاسی خود اظهار کرد: در همه گروه های اجتماعی حضور داشتم و بیشترین دوره عمرم را در مدرسه و جایگاه معلمی فعالیت کرده و حمایت قشر فرهنگی را با خود دارم. همه توفیقات وزارت تعاون در دوره حضورم در این وزارتخانه صورت گرفت؛ در آن شرایط با توجه به ابلاغیه مقام معظم رهبری ۴۹ میلیون نفر از مردم را عضو تعاونی های سهام عدالت کردیم. تعاونی های مسکن مهر ابداع وزارت تعاون زمان من بود و در قالب آن؛ بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر را صاحبِ خانه کردیم.

وزیر اسبق تعاون افزود: در دوره حضورم در وزارت ورزش بیشترین توفیقات جمهوری اسلامی در میادین بین المللی کسب شد و در خیلی از عرصه های جهانی به اولین ها دست پیدا کردیم؛ به همین خاطر جوانان زیادی بعد از اعلام حمایتم، از من استقبال کردند و من این موضوع را سرمایه خود می دانم.

عباسی با اشاره به برخی شایعات مبنی بر دیدار با محمود احمدی نژاد هم گفت: هیچ دیداری با احمدی نژاد نداشتم.

وزیر اسبق ورزش و جوانان گفت: مشکلات کشور زیاد است و نگرانی زیادی نسبت به نوعِ خدمت کردن داریم. نگرش نظام دولتی به نوع خدمت به مردم مهم ترین مشکل کشور است که تغییر این نگرش اهمیت زیادی دارد. مسئله بعدی اقتصاد کشور و معیشت مردم و استفاده از ظرفیت های داخل است که اگر به آن ها توجه نکنیم همچنان مشکلاتمان باقی می ماند. بیکاری یکی از اتفاقاتی است که در سال های اخیر منجر به پدید آمدن مشکلات اجتماعی و فرهنگی زیادی شده که نباید از این موضوع غافل شویم که البته مزاحمت های آمریکا در اذیت و آزار کشور هم بی تاثیر نبوده است.

وزیر تعاون دولت دهم ادامه داد: بیشترین سابقه سیاسی در بخش های مختلف نظام را داشته و با افراد زیادی تعامل دارم. در حکومت‌داری اعتقادی به سطح بندی چپ و راست ندارم؛ چون حکومت متعلق به همه جریان ها و تفکرات است. با تشکل های دیگر مذاکره کردم و جلساتی با جریان های اصولگرا داشته‌ام ولی معتقدم نباید شتاب‌زده عمل کرد و باید صبر کنیم تا تشکل ها به اجماع برسند.

عباسی با اشاره به بازار معیشتی مردم در این روزها تصریح کرد: وقتی شنیدم قرارگاه توزیع مرغ در کشور ایجاد شده است، خجالت کشیدم. نظام تولید و توزیع مولفه های کارشناسانه دارد و اینطور نیست که هر کسی فکر کند می تواند در این زمینه اظهار نظر کند. یک مدیر باید بتواند همه ارکان خود را در یک سامانه فکری قرار دهد و بداند چه چیزی بین چه جامعه هدفی عرضه می شود و آن ها را مدیریت کند.

او در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه مهم‌ترین انگیزه شما برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری چیست؟ گفت: مهم ترین دلیل حضور من این بود که وضع جامعه نگران کننده است و مردم از متولیان خود انتطار دارند که این مشکلات را حل کنند؛ خوشبختانه قانون اساسی به ما این امکان را داده که در هر دوره نظام اجرایی خود را نوسازی کنیم. یک نیروی محرکه قوی می تواند کشور را امیدوار کند و ما این امید را به محضر ملت عزیز ارائه می‌کنیم و این امید آفرینی یکی از دلایلی بود که باعث شد من به میدان انتخابات بیایم.

وزیر اسبق ورزش و جوانان با اشاره به المپیک آینده گفت: نگران المپیک آینده هستم؛ چون در سال های اخیر افول زیادی نسبت به دوران حضورم در وزارت ورزش داشتیم. نباید منتظر اتفاقات خوبی در المپیک آینده باشیم، چون پشتوانه خوبی در این سال ها نداشتند.

عباسی با اشاره به بحث قدیمی واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: طبق قانون استقلال و پرسپولیس شرکت محسوب می شوند و باید در لیست شرکت هایی که خصوصی سازی می شوند قرار بگیرند. استقلال و پرسپولیس سرمایه های بزرگ اجتماعی در کشور دارند؛ سرمایه گذاری بیرونی در این زمینه خیلی موفق نبوده چون ابعاد پنهان زیادی در این ماجرا وجود دارد. باید سهام‌داری انگیزشی را در اداره استقلال و پرسپولیس در نظر بگیریم. اگر سهام‌داران را از افرادی که دنبال سود نیستند انتخاب کنیم می توانیم مدیریت این تیم ها را بهتر انجام دهیم که این طرح نیاز به شفاف سازی بیشتری دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
احمدی نژاد نباید بیاید ایشون یک مهره سوخته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
از من من شما معلومه کی کوک ات کرده
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۵:۴۴ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
سلام تو برو به بازیت برس . مسکن مهری هم که می گویی طرح تو بوده بسیار نابخردانه و با تنگ نظری احداث گردیده که هنوز یک دهه از آن نگذشته ساکنان بر سر جای پارک دعوا دارند و دید بر منازل همدیگر زمینه فساد و در گیری ایجاد می کند . اگر این سرمایه عظیم که با عث تصرف زمین های متعدی شد کارشناسانه احداث می شدند ( سبک زندگی اسلامی و نیاز های روز در آن ( پارکینگ ، اطفاء حریق مرکزی ، سیستم سرمایش و گرمایشی استاندارد ، آسانسور استاندار و کافی بستگی به طبقات و... ) جایگاهی برای زندگی خانواده ها می شد نه مکان هایی برای زندگی های مجردی و تفریحی و ... پس لطفا ....
France
امیپ
۰۱:۳۶ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
باسلام. ای کاش اقای عباسی می فرمودند بخاطر بی کفایتی وزارت ایشان چند هزار نفر از جوانان مملکت در دوران ریاست ایشان در اداره تعاون بیکار شدند. دادن مجوز به هرافرادی که تعاونی مالی یا صندوق تشکیل دادند که چند هزارنفر مشغول بکار شدند که از این تعاونیها میشه ثامن الحجج. فرشتگان. و.... نام برد. ومتاسفانه فقط برای اینکه یک اماری اشتغال درست کنه پشت سر هم فقط تعاونی مجوز دادند و بعد هم بانک مرکزی همه رو ازسطح کشور جمع کرد وباعث بدبختی مردم و کارکنان این تعاونیهاشد. ایشونرفکر کنم لیاقت حتی ثبت نام رو هم نداره تا برسه ریس جمهور بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
خوب برا خودتون کسب کار درست کردین خودرو را که خودتون میسازید مسکنم که ملیش کردین وخودتون میسازید مصالح را هم طوری گران کردید که هیچ کس دیگه سمت ساختمان سازی نره مالیات هم بگیرید که دیگه بومی سازی حذف بشه باقی منابع هم که دست خودتون بود و هست مبارکتون باشه میتونید دیگه حرفی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
چقدرشو قورت دادی حالا هم رای میخای رای بدیم خیانت بکنیم به فرزندان نمان به نصل اینده مان رفراندم همه پرسی وسلام یاعلی (ع)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
مسکن مهر رو ناقص تحویل مردم میدادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
نه به احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۹:۲۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
اصلا برای سعید جان جلیلی رقیب به حساب نمی‌آد
سیاهی لشگره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
وااااای خدا عباسی هم هست چه خوب
بچهاعباسی
عباسی بچها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
عجب !!!!!خوشحالی که خونه های ۸۰متری رو تو شهرستان ها مد کردی یا خوشحالی که با این کاری که کردی سیمان ارزون گرون شد. کدومش؟

شما هم واسه خودتون خوشید واقعا. تا همین ۷ سال پیش تو شهرستان به خونه های مسکن مهری میگفتن (کت مرغ) . کاری سر مردم آوردید که واسه رسیدن به همین هشتاد متر جا سر و کله میشکونن.

همین نرخ گزاشتن رو ارز و مالیات گرفتن از خونه های خالی وضع مردم در مسکن رو بدتر می‌کنه. خواهش میکنم بیشتر از این گند نزنید تو این وضع گرونی.این همه ثروتی که واسه قبض ها و صد تا چیز دیگه از مردم میگیرید کجاش بهشون بر میگرده. هیچکدوم.فقط وضع مردم رو بدتر میکنید و جیب خودتون رو پر پول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
همه اینها رد می‌شوند ... مگر سه نفر سعید محمد
. سعید جلیل . و . و . و . محمود احمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
نه اقا نه
Iran (Islamic Republic of)
اصولگرا واقع گرا
۱۸:۲۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
حامیان سعید محمد و احمدی نژاد حتما به یاری مهندس فتاح بیایید که بهتر است.دنبال گزینه ای باشید که تایید صلاحیت میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
چرا اصولگرایان ساکت نشسته اید.چرا بدنبال مهندس فتاح نمی روید.بهترین گزینه اصولگرا است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
چرا اصولگرایان ساکت نشسته اید.چرا بدنبال مهندس فتاح نمی روید.بهترین گزینه اصولگرا است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
شما خاک پای احمدی نژاد نمیشید
Iran (Islamic Republic of)
gholam
۱۷:۲۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
می خواد وقت دنیا رو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
توراخدا نیایین ثبت نام نکنید خسته شدیم ازاین چهره های چهلو دوساله رای نمیارین بخوصوس چهل سال به بالاها گذشته ازاین کلامم ،رفراندم فقط رفراندم همه پرسی خانه بهمون دادین نون دادین کارکردین برین بازنشست بشین قانون گفته سنه 60 بهبالا واوناییکه 30 سال سابقه دارن تعمین اجتماایی بازنشسته میکند تا بیست ساله هم همین تور برین استراحت کنین ،،رف را ندم. ،وسلام درود برخبرنگاران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
اقتصاد و وضع گره خورده این مملکت تنها با دستان با کفایت احمدی نژاد باز میشود شما لیاقت نداشتید بااحمدی نژاد دیدار داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
بنده خدا تمامشون یکیند تویک کاسه اب خوردن سرشون تویه کیسه است رای بیرای فقط همه پرسی رای بدیم به عده ایی که فقط حافظ منافع خودواطرافیانشون هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
مسکن مهر ابداع شما بود! قبول اما آن کسی که شما را وزیر کرد که بود؟ منم منم شما هم معلوم است که با اهداف شخصی است نه دغدغه مشکلات مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
از چند نفر ۱/۵ میلیون خانه دار کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
مهم‌این‌که‌تورو‌احمدی‌نژاد‌تو‌برای‌وزیر‌انتخاب‌‌کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
شما ابداع کننده لوپ لوپ هم نیستی چه برسه به مسکن مهر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
چجوری صاحب خانه کردی ۱.۵میلیون نفر رو که ما نشدیم.همش دروغ
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
‌تو ۱.۵میلیون نفری نیستی
Netherlands
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
خیلی دل خجسته ای داری،بزرگتر از تو هم اوته
-
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
اینها شیفته خدمتند یا تشنگان قدرت !!
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
تشنگان قدرت? تشنگان پولند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
ای اقا شماها هم چون کارنامه قبولی نداشتید اینقدر اعتماد به نفس کاذب نداشته باشید یه زحمت بکشید یه سر به شهرک رامین اهواز بزنید ببینید چقدر سرمایه هدر داده اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
ای کاش.ای کاش یکی پیدا میشد جلوی این همه ریس جمهور رو می‌گرفت آخه بابا ایران یه دونه رییس جمهور میخواد هر نه نه قمری داره میره اسم می‌نویسه که قطعاً خودشو برنده وکامل می‌دونه چهار نفر قدر باید اسم بنویسن از این چهار نفر یه نفر که از همه اصلح تر هست انتخاب بشه نه اینکه همه خودشون رو محق بدونن این طوری پیش بره میترسم کلا قرمزی هم کاندید بشه.
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
همه تشنگان پولند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
نمیخوری به ریاست جمهوری اخوی.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
نقش وزاری دولت احمدی نژاد در موفقیت های دولت سابق را نباید نادیده گرفت. انصافاً در دوران آقای دکتر عباسی چه در وزارت تعاون و چه در وزارت ورزش اتفاقات مثبتی رخ داد که خود قاضی خوبی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
درود بر شما و امثالهم ایکاش ۸ سال گذشته کشور در اختیارتون بود واقعا خیلی از این اصلاح طلبان تدبیر و امیدی خسارت دیدیم..
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۱۱:۵۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
جوری میگه بااحمدی نژاد که پشت وانت می نشست کاری نداشتم آدم یادش می ره احمدی نژادبیشتربه روستاییهافکرکرده بودوفقرمطلق.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۱:۵۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
اولا عجیبه طرف پستش ورزش بوده چندان پیشرفتی در ورزش هم نداشت خانه های مهر را چسبوند به خودش.دوما گیریم ابداع تو بوده اون دولتی که این طرح را پیاده کرده دمش گرم مگر نه الان ابداع کن ذره ای محلت میگذارند.ثانیا چرا از 92 به این طرف که دولتمردای فعلی به دروغ داد میزدند که خانه های مهر بی فایده بود تو نفرمودی ابداع منه.رابعا زرنگ نکنه می خواهی کاندید بشی ؟؟نشو کسی محلت نمیگذاره.
Iran (Islamic Republic of)
یک شهروند دل سوز کشور انقلاب اسلام
۱۱:۵۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
در طول انقلاب 20 میلیون مسکن ساخته شد با باز سازی شد یک نیم عددی نیست در طول 8 ساله مرحوم هاشمی 8 سال آقای خاتمی 8 سال آقای روحانی چقدر راه مسکن بیمارستان درست شد یکی نام نبرد فقط یک نیم مسکن فرسوده مهر نام برده شد باید در دین اسلام در صحبت کردن هم بایستی انصاف داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ک
۱۱:۴۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
واقعا جای شکر گذار یست که نامزد برای ریاست جمهوری کم نداریم و دراین زمینه به خودکفایی رسیده و سالهاست که توانایی صادرات هم هست به تمام نقاط کره زمین خیالمان حالا حالاها راحت باشد حتی بدون استفاده از ظرفیت های برون مرزی و فقط با تکیه بر قدرت داخل
United States of America
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
احمد نژاد دستش نمک نداشت و نداره ، یعنی دستشو عسل هم کنه بزاره دهن یه عده برمیگردن میگن زهر بود ...
-
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
یا نفت 100 دلاری که می فروخت گلی به سر مملکت نزد فقط واردات بی رویه کالا های چینی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
خودش که گوله نمک است
آخرین اخبار