علی پور در صحن علنی مجلس:

دولت برای تامین مرغ بودجه لازم را در اختیار دارد

نماینده مردم ماکو گفت: تامین کالا‌های اساسی همچون مرغ از وظایف دولت بوده و چندین وزارتخانه مکلف به تامین نیاز‌های کشور هستند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی پور نماینده ماکو  در جلسه  علنی امروز مجلس  با اشاره به گزارش وزیر جهاد کشاورزی درباره گرانی‌های اخیر کالا‌های اساسی، گفت: تامین کالا‌های اساسی همچون مرغ از وظایف دولت بوده و چندین وزارتخانه مکلف به تامین نیاز‌های کشور هستند و دولت بانک مرکزی و بودجه را نیز در اختیار دارد.

وی تصریح کرد: دولت باید در ابتدای سال نیاز‌های کشور را برآورد کرده و اولویت بندی می‌کرد آن هم در شرایطی که از ابتدای تشکیل این مجلس پیوسته ضرورت پیگیری مشکلات را به دولت گوشزد کردیم و از آن خواستیم تا برنامه خود برای تامین کالا‌های اساسی را ارائه دهد و حتی مشکلات کشور توسط کمیسیون‌های تخصصی بررسی شده و به وزرا نیز انتقال داده شده بود.

نماینده مردم ماکو متذکر شد: وقتی در کشور ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مرغداری با بهره مندی از ارز ۴۲۰۰ فعالیت دارند، چرا با تامین مرغ و تخم مرغ مواجه هستیم بنابراین این مشکل نشان می‌دهد که دولتی که فقط نام تدبیر را یدک می‌کشد هیچ تمشیتی برای رفع این مشکلات ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار