ملکی خبر داد:

انفجار شدید ساختمان در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی جزئیات حادثه انفجار ساختمان در محله جوانمرد قصاب را تشریح کرد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه ظهر امروز صدای انفجار شدیدی در محله جوانمرد قصاب، خیابان اختری به گوش می‌رسد که در پی تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران نخستین ایستگاه در مدت زمان ۲ دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند، در ساختمان سه طبقه قدیمی به وسعت حدود ۸۰ متر انفجار شدیدی رخ داده و نیمی از ساختمان مخصوصا طبقه بالایی تخریب شده است. شدت انفجار به حدی بود که چندین منزل اطراف هم شیشه‌ها و درب و پنجره هایشان تخریب شده بود، حتی بخشی از دیواره‌های منازل مجاور هم تخریب شده بود.

ملکی گفت:در ساختمان قدیمی یک مرد حدودا ۴۰ ساله حضور داشت که دچار سوختگی شده بود البته این انفجار منجر به شعله وری نشده بود. در لحظات اولیه آتش نشانان این فرد را خارج می‌کنند و تحویل عوامل اورژانس می‌دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: ۵ نفر هم در ساختمان‌های اطراف به دلیل پرت شدن آجر، ریختن شیشه‌ها و مصالح دچار مصدومیت شده بودند. در مجموع تاکنون ۶ نفر شامل ۲ خانم و ۴ آقا دچار مصدومیت شدند. آتش نشانان در حال حاضر مشغول جستجو و عملیات آوار برداری هستند تا اگر کسی در زیر دیوار‌های تخریب شده است، به او دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان از انفجار بر اثر نشت گاز می‌دهد، ولی بررسی‌های دقیق‌تر در حال انجام است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

برچسب ها: آتش نشانی ، انفجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار