آصفری در تذکر شفاهی:

شأن مردم ایران ایستادن در صف مرغ نیست

نماینده اراک گفت: شأن ملتی که پای انقلاب ایستاد و در همه صحنه‌ها حضور دارد این نیست که برای تهیه کالایی مانند مرغ در صف بایستند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در جلسه  علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی! شما باید از ملت ایران به دلیل گرانی‌ها به ویژه گرانی بازار مرغ عذرخواهی کنید، چرا که شأن ملتی که پای انقلاب ایستاد و در همه صحنه‌ها حضور دارد این نیست که برای تهیه  کالایی مانند مرغ در صف بایستند.

وی افزود: وظیفه ستاد مقابله با کرونا  صرفاً قرمز و نارنجی کردن شهر‌ها نیست، چراکه دولت هنوز  نتوانسته واکسن مورد نیاز را تامین و نسبت به واکسینه کردن مردم در مقابل بیماری کرونا اقدام کند.

آصفری در پایان گفت: آقای وزیر اقتصاد! وعده درباره رونق بازار بورس چه شد؟ مردم سرمایه‌های خود را به این بازار بردند، اما هنوز مشکل آن حل نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
reza
۱۳:۵۸ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
گرچه میدانم اگر بنویسم انتشار داده نمیشود ولی توکل بر خدا
جناب محسن آصفری: هر وقت به هر انتخاباتی نزدیک میشویم تمام مسئولان دلسوز مردم میشوند بیاد شهداء می افتند بیاد جانبازان می افتند و.....تو گوئی این ملت قبل از انتخابات و اخذ آراء نه توسط مجلس و نمایندگان دیده میشوند و نه توسط مسئولان اجرائی......چرا؟ راستی چرا؟! مشکلات معیشتی و مشکلات مسکن و مشکلات اشتغال جوانان ماقبل از برگزاری انتخابات قابل رصد و پیگیری نیست؟ ایا مسئولان اجرائی از این امور نا آگاهند؟پس چرا؟!..........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
از ماست که برماست،چه در زندگی شخصی و چه در اجتماعی،وضعیت کنونی انسان حاصل انتخابات و تصمیمهای اون شخص یا جامعه س
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
شان مردم ایران مسئولین نالایقی نیست که نمی توانن مرغ رو هم کنترل کنن .شما همه باید اون دنیا جواب خدا و خون شهدا و تک تک مردم ایران رو بدید
آخرین اخبار