خواستگاری دیدنی در «نوروز رنگی»/ تعیین تکلیف مهریه با زور بازو و کشتی فرنگی! + فیلم

شب گذشته، سریال «نوروز رنگی» مراسم خواستگاری دیدنی و تعیین مهریه با رسمی ویژه را به تصویر کشید.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سریال «نوروز رنگی» به کارگردانی علیرضا مسعودی (علی مشهدی) و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان ساخته شده است.

سریال طنز «نوروز رنگی» در ۲۰ قسمت ساخته شده و ماجرا‌هایی خنده‌دار از اتفاقات دهه ۱۳۶۰ در شهر مشهد را به تصویر کشیده است.

شب گذشته سکانسی از مراسم خواستگاری دیدنی جواد خواجوی در «نوروز رنگی» پخش شد و تعیین تکلیف مهریه با زور بازو و کشتی فرنگی انجام شد!

این سریال هر شب ساعت ۲۰ از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود. بازیگرانی نظیر رابعه اسکویی، جواد خواجوی، هادی عامل هاشمی، یوسف تیموری، شهرام قائدی، پریسا مقتدی، ماهان عبدی، شاهو رستمی، سیمین بهفر، الهه جعفری و حدیثه زارعی در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند و بازیگران جدید به نام‌های محمد اسلامی، سینا رازقی و حمیدرضا حافظ شجری معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۵:۲۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
باسلام خدمت شما خیلی سریال قشنگیه ولی زمانش تداخل داشت با برنامه های دیگه و اطلاع رسانی درموردش ضعیف بود بنظرم اگه نتونه از نون خ جلو بزنه اما در همون حد بامزه و خنده دار هست.متاسفانه من فقط تونستم یه چند قسمتی از این سریال مشهدی رو ببینم. امیدوارم به زودی از شبکه تماشا پخش بشه و بتونم کامل ببینم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
وااای مردم از خنده
خداییش قشنگ بود.. درود بر خطه شریف خراسان
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۱:۱۹ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
سریال بامزه ای فقط زمان پخشش خوب نیست
آخرین اخبار