در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ازدواج آسان و اشتغال زایی کمتر در سریال‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد

کاشانی بازیگر سینما و تلویزیون از مشکلات موجود در فیلم‌ها و سریال‌ها گفت.

خیام وقار کاشانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در سریال «هم‌بازی» گفت: «هم‌بازی» سومین همکاری من با آقای محمودی به شمار می‌آید. با توجه به شرایط کرونا که همگان مطلعیم کار را برای برخی از اقشار از جمله بازیگران به مراتب سخت شده است. ح‍ضور در تجمعات خطر بالایی دارد، اما این پیشنهاد را با کمال میل پذیرفتم و همکاری کردم، زیرا به کار آقای محمودی و محمدزاده ایمان داشتم.

اشتغال زایی و کارآفرینی محسن برایم جذاب بود

بازیگر سریال «دلدار» درباره ویژگی‌های نقش محسن گفت: نقش محسن در سریال «هم‌بازی» نسبت به کار‌هایی که این چند وقت بازی کردم، متفاوت بود. نقش داماد یک خانواده روستایی را بازی کردم که علاقمند به کارآفرینی و اشتغال زایی است. گلخانه‌ای را تاسیس کرده است که با مطالعات گسترده تلاش دارد در ترویج استفاده از گیاهان دارویی بکوشد تا مردم کمتر از دارو‌های شیمایی و صنعتی برای بهبود بیماری‌ها استفاده کنند. شخصیت محسن که قصد داشت در این زمینه فعالیت کند برایم حایز اهمیت بود و جذابیت‌های خاص خودش را داشت.

ازدواج آسان و اشتغال زایی کمتر در سریال‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد

وی درباره ویژگی‌های سریال هم بازی با توجه به اقبال مخاطب از این مجموعه در ایام نوروز گفت: کشور ما کشوری جوان است پرداختن به مسایل جوان‌ها، بازخورد خوبی دارد. نکات و مسایلی که در سریال مطرح می‌شود، مسئله اکثر جوان‌های کشور است که از ویژگی‌های این سریال به شمار می‌آید. بحث ازدواج آسان، درآمد داشتن و اشتغال زایی جوانان مسائلی است که در کشور و خانواده‌ها مطرح است و کمتر در تلویزیون به آن‌ها پرداخته شده است. ارتباط میان جوانان که در سریال به خوبی به آن پرداخته است باعث شده تا مخاطب با رغبت سریال را انتخاب و بتواند جایگاه خوبی برای بینندگان داشته باشد.

کار با دو گروه کارگردانی بسیار سخت است

بازیگر «بچه مهندس۳» درباره سختی‌های کار با دو گروه کارگردانی گفت: این کار بسیار سخت است. خوشبختانه من همه فعالیت‌هایم جلوی دوربین با گروه آقای محمدزاده بود. مدت‌ها بود که در نظر داشتیم، با هم همکاری داشته باشیم اما قسمت نمی‌شد تا آقای محمودی زمینه این همکاری را فراهم آورد. ایشان کارگردان خوبی هستند. در کل یک یا دو جلسه با گروه دوم کار داشتم که کوتاه بود و تفاوت پیچیده‌ای در آن مدت کوتاه احساس نکردم.


بیشتر بخوانید


مشکل بسیاری از سریال، کامل نبودن فیلمنامه است

وقار کاشانی درباره نحوه حفظ راکورد بازی در «هم بازی» گفت: مشکل اساسی این است که اکثر فیلمنامه‌ها به صورت کامل آماده نیستند؛ این موضوع گریبانگیر بسیاری از کار‌های تلویزیونی است و به دلیل نبودن فیلمنامه کامل بازیگر سرانجام کاراکتر یا قصه را نمی‌داند. صحبت با نوید محمودی به عنوان طراح قصه و آقای محمدزاده باعث شد یک شمای کلی از عاقبت این کاراکتر در ذهنم تصویر کنم و در ارائه نقش به من بسیار کمک کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار