فرماندار الیگودرز خبر داد؛

قرنطینه شهر "شول آباد" الیگودرز

فرماندار الیگودرز از قرنطینه شهر" شول آباد" و روستای فرسش از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  ماشاالله نعمتی ف‍رماندار الیگودرز گفت: شهر" شول آباد" و روستای فرسش از توابع این شهرستان به دلیل شیوع بالای کرونا قرنطینه شدند.

 ماشاالله نعمتی در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت مقابله با کرونا افزود: با توجه به آمار نگران کننده کرونا در شهرستان اعضای ستاد باید با جدیت نسبت به انجام وظایف خود اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه در حفاظت از سلامت مردم با کسی تعارف نداریم تصریح کرد: با کم کاری احتمالی مدیران در قبال اجرای مصوبات ستاد با جدیت برخورد خواهد شد که در این راستا کمیته ارزیابی تشکیل شده است و عملکرد اعضای ستاد را بررسی و گزارش می‌کند.

 فرماندار الیگودرز برگزاری مراسم تشییع جنازه با حضور حداکثری را از مشکلات موجود در مسیر مقابله با کرونا عنوان کرد و افزود: شهرداری باید با تشکیل کمیته متوفیات، چگونگی برگزاری مراسم تشییع را طبق مصوبات ستاد کرونا مدیریت کند.

نعمتی با انتقاد از کم کاری بهورزان روستا‌ها گفت: بهورزان باید روزانه آمار مبتلایان روستا را به بخشداران اعلام کنند.

او از لغو مرخصی مدیران شهرستان خبر داد و افزود: ورودی‌های شهرستان الیگودرز باید به صورت جدی کنترل شود، خودرو‌های پلاک غیر بومی شهر را ترک کنند و نیروی انتظامی نیز بصورت جدی با متخلفان برخورد کند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.