قرمز شدن وضعیت کرونایی خرم‌آباد و الیگودرز

بر اساس تازه‌ترین اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت کرونایی خرم‌آباد و الیگودرز هم قرمز شد و تعداد شهرستان‌های قرمز این استان به چهار رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  براساس رنگ‌بندی جدید شهرستان‌ها از ۱۱ فروردین، حدود یک چهارم شهر‌های کشور از امروز در وضعیت پرخطر قرار گرفته است که خرم‌آباد و الیگودرز لرستان نیز جزو این شهر‌ها هستند.

کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت کرونا در لرستان نیز اعلام کرد: اکنون شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز و ازنا در وضعیت قرمز، دورود، دلفان و سلسله در وضعیت نارنجی و پلدختر، کوهدشت، رومشگان و چگنی نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

بر همین اساس از تمامی مردم استان تقاضا می‌شود در خصوص رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک، کاهش تردد‌های غیر ضروری و مسافرت‌های بین شهری و به ویژه عدم حضور در تجمعات خطر آفرین اهتمام بیشتری داشته باشند.

همچنین این ستاد هشدار داد با توجه به شرایط پرخطر لرستان، نقض دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت‌های اعلام شده، موجب بازگشت کل استان به شرایط قرمز و افزایش تعداد مبتلایان و مرگ و میر می‌شود.

تعداد مبتلایان کرونا در این استان با شناسایی ۵۸۰ بیمار جدید به ۷۵ هزار و ۶۸۰ نفر رسید و تاکنون یک هزار و ۳۸۵ نفر از مبتلایان به کرونا در لرستان جان باخته اند.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.