صحنه باورنکردنی اقدام سگ برای نجات صاحبش!

سگ باوفا پس از افتادن صاحب مبتلا به صرع خود در گوشه خیابان مقابل خودرو‌ها قرار گرفت تا جان او را از مرگ نجات دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک سگ‌ها وفادارترین حیوان به انسان بر روی کره زمین به شمار می‌روند و این حیوانات همواره در موقعیت‌های مختلف  وفاداری خود را به اثبات رسانده اند. اتفاقی که به تازگی در یکی از مناطق کشور کانادا رخ داده است درستی این ادعا را اثبات می‌کند.

در این حادثه یگ سگ پس از سقوط صاحب مبتلا به صرع خود در کنار خیابان با ایستادن در وسط جاده تلاش کرد تا جان وی را نجات دهد. در ویدئویی که پس از انتشار در توئیتر تبدیل به ویدئویی داغ شده است مشاهده می‌شود که این حیوان پس از افتادن صاحب بیمارش در کنار خیابان، برای نجات جان او خودرو‌ها را متوقف می‌کند.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است لحظه وقوع این حادثه و واکنش این سگ قهرمان را به تصویر می‌کشد. در ابتدای ویدئوی منتشر شده این سگ به همراه صاحبش در کنار خیابان مشغول قدم زدن دیده می‌شوند. لحظاتی بعد ناگهان صاحب این سگ روی زمین سقوط می‌کند. این حیوان با دیدن این صحنه طنابی را که به گردن خود و در دست صاحبش است می‌کشد تا بلکه بتواند جان وی را نجات دهد. لحظاتی بعد این سگ در وسط جاده ایستاده و توجه رانندگان عبوری را به خطری که جان صاحبش را تهدید کرده جلب می‌کند.


بیشتر بخوانید


«درایدن اُتوِی»، راننده‌ای که با دیدن این سگ در وسط خیابان خودروی خود را متوقف کرد در این باره گفت: «واقعا تاثیرگذار بود، این سگ جلوی ماشین مرا گرفت تا به صاحبش کمک کنم.»

این ویدئوی ۱۵ ثانیه‌ای از زمان انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۱.۳ میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از کاربران عمل قهرمانانه این حیوان را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «با دیدن این ویدئو اشک در چشمانم جمع شد، سگ‌ها به راستی وفادارترین حیوان روی زمین هستند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Italy
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
انتشار این ویدئو های دروغی فقط جهت سرپوش گذاشتن روی مشکلات زیادی هست که وجود سگ ها تو شهر ها و منازل ایجاد کردن.
برای مثال فکر میکنید شبکه منوتو با میلیون ها دلار هزینه فقط جهت حیوان دوستی ۲۴ ساعته تبلیغ سگ بازی میکنه ؟ نخیر این شبکه سود میبره از رواج سگ و براش مهم نیست که انسان در حدی پایین بیاد که یهترین دوست و همدمش سگ باشه و یا سگ جای بچه آدم باشه.
کف خیابون ها تو اروپا پر از مدفوع سگ هست و تو هر محله پارس سگ آرامشو از مردم گرفته. میخوان ایران هم اونجوری کنن نباید اجازه بدیم.
Germany
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
تعداد کسانی که سالانه در دنیا در اثر حمله سگ کشته و ناقص میشن هم عنوان کنید تا مشخص بشه که آسیب دیدگان از سگ بیشتر از نجات یافتگان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
این چنگ و این دندون و بنیه ، هر جونوری بود بی دلیل استفاده میکرد ولی سگ که وفادار شد ، فقط جهت دفاع یا قدرت نمایی جلو همنوعش ، استفاده میکنه .
France
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
اخبار اینهمه کودک و نوزاد و زن و مردی که سالانه توسط حمله سگ ها یا ناقص میشن یا کشته رو نخوندین ؟ یا احساسات شما در مورد سگ ها باعث میشه این واقعیت ها رو نادیده بگیرین ؟
Netherlands
بازنشسته
۱۵:۱۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
وفاداری و اقدام این سگ باید برای انسان ها درس زندگی باشد.
Italy
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
شما از سگ ها درس زندگی بگیرید. ولی اجازه دهید دیگران در مدسه و دانشگاه درس بیاموزند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
من میگم اینا همش فیلمه واقعی نیست
Germany
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
بله تبلیغات دروغی حامیان سگ ها و شرکت هایی هست که از فروش سگ ها سود میبرن. این افراد هیچ از حمله های سگ ها به انسان حرفی نمیزنند و به دروغ سگ را نجات دهنده جلوه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
واقعی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
سگ ففط همراه صاحبش خوبه و سگ بی صاحب = مین متحرک
France
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
سگ های صاحب دار هم حمله میکنن. همین چند هفته پیش یک کودک در اثر حمله سگ همسایه تو ایالت نیوجرسی آمریکا کشته شد. جالبه که حامیان سگ ها به پدر مادر بچه حمله کردن و اونها رو مقصر دونستن. این در حالی است که پدر و مادر بچه بارها به پلیس در مورد سگ همسایه شکایت کرده بودند.
آخرین اخبار