لحظه هولناک حمله فیل به خودروی گردشگران

حمله ناگهانی فیل به خودروی گردشگران صحنه ای دلهره آور را در یکی از پارک های حیات وحش سری لانکا رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حمله فیل به گروهی از گردشگران در پارک ملی حیات وحش کشور سری لانکا را به تصویر می‌کشد. این گردشگران با یک خودروی جیپ در حال تعقیب این فیل بودند که ناگهان مورد حمله این حیوان قرار گرفتند.

ویدئویی که توسط یکی از گردشگران و از داخل خودرو با تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو، گردشگران در داخل خودروی جیپ در حال تعقیب فیل دیده می‌شوند. در این ویدئو صدای خنده و شادی گردشگران در حالی که با خودرو در پشت سر این حیوان حرکت می‌کنند شنیده می‌شود. لحظاتی بعد ناگهان فیل سر خود را به عقب برگردانده و به سمت خودروی گردشگران یورش می‌برد.


بیشتر بخوانید


در این ویدئو در حالی که فیل عصبانی هر لحظه به خودروی گردشگران نزدیک‌تر می‌شود صدای گردشگران که دچار ترس و وحشت شده‌اند شنیده می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود که راننده خودرو با مهارتی که دارد سریعا به عقب حرکت کرده و از این صحنه وحشتناک جان سالم به در می‌برد. در این حادثه به هیچ یک از گردشگران آسیبی وارد نشد.

انتشار این ویدئو در توئیتر با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری وحشت خود را با دیدن آن ابراز کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «اگرچه این اقدامی غیرمسئولانه و خطرناک از سوی گردشگران بود، اما خوشحالم که به آن‌ها آسیبی وارد نشد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار