اجرای طرح اطعام مهدوی در روستای ده زیار کرمان

به مناسبت گرامیداشت نیمه شعبان، طرح اطعام سفره احسان مهدوی در روستای ده زیار از توابع بخش چترود کرمان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هوشنگ انکوتی مسئول هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار گفت: به مناسبت سالروز ولادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج)، ۴۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان روستای ده زیارِ کرمان توزیع شد.

او با بیان اینکه در این طرح ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با ما همکاری داشته است، افزود: هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۴ مرحله طرح اطعام را اجرا کرده است.

مسئول هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار با اشاره به اینکه برای اطعام نیازمندان سفارش بسیاری شده است و برکات زیادی دارد، تصریح کرد: در این مرحله، ۴۰۰ پرس پلو مرغ بین افراد شناسایی شده در روستا توزیع شد.

او با بیان اینکه قرآن به مسئله اطعام به عنوان یک روش انفاق توجه داشته و توصیه کرده است، بیان داشت: این مجموعه فرهنگی مذهبی بنا دارد با همکاری خیّرین و نیکوکاران در ماه مبارک رمضان نیز برای کمک و یاری نیازمندان و مستضعفین طرح اطعام را برگزار کند.

اجرای طرح اطعام مهدوی در روستای ده زیار کرمان

انکوتی با اشاره به سایر فعالیت‌های هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار افزود: با شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها در برگزاری مراسم مذهبی، گروه جهادی هیئت تشکیل و با اقدامات عمرانی به نیازمندان خدمت رسانی می‌کند.

او تصریح کرد: در آخرین برنامه گروه جهادی هیئت، اردوی فرهنگی جهادی به مدت سه روز در روستای سیل زده جهر در منطقه اندوهجرد بخش شهداد برگزار و در این اردو، مسجد جامع روستا رنگ آمیزی و بخشی از صحن مسجد نیز موزائیک فرش شد.

انتهای پیام/ب

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.