کرمان؛

اجرای طرح اطعام حسینی در کرمان

طرح اطعام و احسان حسینی به منظور تقویت فرهنگ انفاق در جامعه و توزیع نذورات مردمی بین خانواده‌های مستمند استان کرمان اجرا می‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛حجت الاسلام مصطفی طاهری،سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)استان کرمان با اشاره به اینکه عزادارن و مردم نیکوکار کرمان پارسال با شرکت در طرح اطعام حسینی بیش از 57میلیارد و 424 میلیون به نیازمندان استان مساعدت کرده اند، گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته پیش بینی می شود مساعدت و مشارکت مردم خیر استان در این طرح بیش از سال‌های گذشته باشد.

وی با اشاره به اینکه همه ساله در ماههای محرم و صفر مردم مومن و نوعدوست اقدام به اهدا نذورات می کنند، افزود: با توجه به اینکه بانک اطلاعات تمامی خانواده‌های نیازمند در اختیار این نهاد قرار دارد خیران می‌توانند کمک‌های خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان تحویل دهند تا بر اساس نیت آنان در اولین فرصت بین نیازمندان توزیع شود.

حجت الاسلام طاهری خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت معنوی و آمادگی روحی و روانی مردم مومن استان برای خدمت به نیازمندان در ماههای محرم و صفر، جهت دار نمودن نذورات مردمی با هدف رساندن نذورات به دست مستمندان واقعی جامعه و تقویت و تببین فرهنگ احسان حسینی به نیازمندان و جایگاه ارزشی آن در دین مبین اسلام از اهداف بنیادی و اساسی این طرح محسوب می شود.

وی با بیان اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکزنیکوکاری استان تا پایان ماه صفر آماده‌ دریافت و توزیع نذورات مردم خیر است، تصریح کرد: خیران می‌توانند در قالب غذای گرم، جیره خشک، سبد کالا و مساعدت‌های نقدی به اطعام و احسان خانواده‌های نیازمند کمک کنند.

حجت الاسلام طاهری یادآورشد: خیران می‌توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب 2203136105 بانک تجارت به سهولت پرداخت کنند.

سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان از جذب حامی برای ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین خبر داد و گفت: به همین منظور در روز تاسوعا و عاشورای حسینی پایگاههایی در محل های برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان دراستان راه اندازی می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار