فرمانده سپاه ناحیه نطنز:

۷ هزار بسته غذایی بین نیازمندان نطنز توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه نطنز گفت: در ۶ مرحله کمک‌های مومنانه از سال گذشته تاکنون با همکاری سپاه و بسیج هفت هزار بسته غذایی به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان نطنز توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی‌زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنز با اشاره به رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان نطنز گفت: علاوه بر بن خرید و بسته‌های خوراکی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان، البسه و پول نقد نیز به خانواده‌های نیازمند، بی‌سرپرست و آسیب‌دیده از شیوع کرونا اهدا شد.

او با بیان اینکه فعالیت قرارگاه‌های حافظان سلامت طرح شهید سلیمانی پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان نطنز در تعطیلات نوروز ادامه دارد، اظهار کرد: بسیجیان ایثارگر و خدوم، چهار نسل با آمادگی کامل در برداشتن موانع پیشرفت و مقابله با مشکلاتی که پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارد در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

به گفته او، با توجه به گسترش ویروس منحوس کرونا پایگاه‌های مقاومت بسیج در راستای تحقق رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب نسبت به فعال‌سازی قرارگاه‌های حافظان سلامت اقدام کردند.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز، هدف از اجرای این طرح را همگرایی و هم افزایی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم عنوان کرد و افزود: بسیجیان ایثارگر، خدوم و زحمت کش نسل امروز در کنار یکدیگر با عمل ایثارگرانه در قالب طرح خداپسندانه قرارگاه حافظان سلامت مزین به نام سردار شهید سلیمانی خدمت رسانی می‌کنند.

او ادامه داد: با همدلی بین مردم، بسیج و کارکنان شبکه بهداشت و درمان و اقدام‌های بسیار خوب صورت گرفته، شمار بیماران بستری و کاهش جانباختگان کرونا نسبت به گذشته کاهش می‌یابد.

سرهنگ شبانی‌زاده با تاکید بر رعایت جدی و صحیح شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم نطنز، اظهار امیدواری کرد: با جلوگیری از عادی‌انگاری شرایط و رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تعطیلات پیش رو شیوع ویروس منحوس کرونا در شهرستان کمتر شود و این منطقه در وضعیت خطرناک قرار نگیرد.

او تصریح کرد: بسیجیان نظنز با آمادگی کامل به دنبال خدمت‌رسانی و کمک به دستگاه‌ها برای برداشتن موانع پیشرفت و مقابله با مشکلات پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.