آمار قربانیان کرونا در آمریکا همچنان افسار گسیخته افزایش می‌یابد

آمار‌ها نشان می‌دهد تاکنون بیش از پانصد و چهل و هشت هزار نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در آمریکا جان خود را از دست داده اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، شمار موارد فوتی ثبت شده بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا از پانصد و چهل و هشت هزار نفر فرا تر رفت. 

هر ساعت بر شمار جان باختگان و موارد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آمریکا افزوده می‌شود. بر اساس جدید‌ترین آمار، تاکنون پانصد و چهل و هشت هزار و نود و چهار نفر به علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آمریکا جانشان را از دست داده اند. شمار افراد آلوده به ویروس کرونا نیز در آمریکا به سی میلیون و یکصد و شصت هزار و هشتصد و شصت و هشت نفر رسیده است.

در سراسر جهان نیز دو میلیون و هفتصد و شصت و هفت هزار و نهصد و چهل و هشت نفر به علت ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند. تعداد موارد ابتلا به کرونا در سراسر جهان نیز به یکصد و بیست و شش میلیون و ششصد و سی شش هزار و هشتصد و سی و هشت نفر رسیده است. گفتنی است تاکنون یکصد و دو میلیون و یکصد و سی و یک هزار و سیصد و شصت وهشت نفر نیز در سراسر جهان از مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ بهبود یافته اند.

پیش از این بایدن در سخنرانی خود گفته بود که شمار قربانیان کرونا در آمریکا بیش از مجموع کل قربانیان این کشور در جنگ جهانی اول، جنگ جهانی دوم و جنگ ویتنام است. به علت آمار بالای فوتی‌ها بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آمریکا، پرچم ها به حالت نیمه افراشته در آمدند. این در حالی است که به طور متوسط روزانه یک میلیون و هفتصد هزار نفر در این کشور برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری واکسینه می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
چرا دروغ میگید.نصف آمریکا واکسن زدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
اگه واکسن زدن چرا روزانه این همه کشته داره؟؟؟؟
آخرین اخبار