جاده‌های شلوغ گیلان در نوروز کرونایی ۱۴۰۰

جاده‌های استان گیلان با گذشت ۵ روز از تعطیلات نوروز کرونایی ۱۴۰۰ همچنان شاهد تردد مسافران است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به افزایش ۱۵۷ درصدی ورود خودرو به این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و توجه به هشدار‌های پلیس تأکید کرد.

او افزود: از مسافران انتظار می‌رود با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و توجه به هشدار‌های پلیس در کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا و پیشگیری از جرائم یاریگر کادر درمان و نیروی انتظامی باشند.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به ابلاغ هشدار‌های هوشیاری و مراقبتی به مأموران پلیس در ایام تعطیلات نوروز با توجه به حجم بالای ورود مسافر به استان اظهار داشت: تقویت توان عملیاتی شهرستان‌ها و عوامل گشتی در حوزه انتظامی و ترافیکی در راستای تأمین نظم و امنیت در این ایام بوده است.

سرهنگ حسن‌پور ادامه داد: به منظور جلوگیری و کاهش جرائم در شهرستان رشت پس از شناسایی ۱۰ نقطه حائز اهمیت، با بهره‌گیری از تیم‌های انتظامی سعی در پیشگیری از جرائم در این نقاط داریم.

او با بیان اینکه استفاده از خودرو‌های سازمان‌های دولتی در راستای برقراری نظم و امنیت از دیگر اقدامات نیروی انتظامی استان گیلان در نوروز ۱۴۰۰ است، تصریح کرد: تاکنون ۴۵ دستگاه خودرو به همراه راننده در اختیار ناوگان خودرویی پلیس قرار گرفته است.

بر اساس آخرین تحلیل‌ها و اطلاعات کرونا، گیلان به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت شکننده قرار دارد.

۳۱۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان گیلان بستری هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.