درخشش دانشگاه یزد در سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت

رئیس روابط عمومی دانشگاه یزد از برتری چشم‌گیر انجمن‌های علمی این دانشگاه در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سعید دشتی زاد، رئیس روابط عمومی دانشگاه یزد گفت: انجمن‌های علمی زیست‌شناسی، مهندسی صنایع، زمین شناسی و بیوتکنولوژی دانشگاه یزد در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت ویژه آثار و دستاورد‌های اتحادیه و انجمن‌های علمی دانشجویی خوش درخشیدند.

او افزود: در این جشنواره، انجمن علمی گروه مهندسی صنایع این دانشگاه توانست مقام اول در بین تمامی انجمن‌های علمی فنی و مهندسی کشور را به خود اختصاص دهد.

دشتی زاد ادامه داد: همچنین انجمن زیست‌شناسی از میان انجمن‌های علوم پایه مقام اول و انجمن زمین شناسی در دو بخش برگزاری مسابقه و نشریه‌ مقام دوم را کسب کرده‌اند. در بخش نشریه نیز انجمن بیوتکنولوژی دانشگاه شایسته تقدیر شد.

رئیس روابط عمومی دانشگاه یزد اظهار کرد: جشنواره بین المللی حرکت رویدادی برای رقابت، عرضه و نمایش دستاوردهای برتر علمی دانشجویان است. این جشنواره، به صورت سالانه و با سیاست گذاری و برنامه ریزی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم همچنین با همکاری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و حمایت و مشارکت نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی برگزار می شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار