خراسانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کارایی واکسن ضد کرونای ایرانی فخرا از واکسن‌های خارجی بهتر است

رئیس بیمارستان چمران وزارت دفاع گفت: واکسن فخرا نسبت به واکسن‌های خارجی کارکرد بهتری خواهد داشت و قطعا جزو بهترین واکسن‌های دنیا خواهد بود.

امیر سرتیپ دوم پزشک سید محمد خراسانی رئیس بیمارستان چمران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به واکسن ضد کرونای ایرانی «فخرا» گفت: ۲۶ اسفندماه ۹۹ شاهد رونماییِ مراحل تزریق واکسن فخرا که تولید مجموعه سپند وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است، بودیم.

وی ادامه داد: این واکسن کاملا بر پایه معیار‌ها و اصول علمی تهیه شده که یکی از بهترین واکسن‌های دنیا خواهد بود و به زودی به تولید انبوه می‌رسد تا در اختیار عموم مردم قرار بگیرد.

رئیس بیمارستان چمران وزارت دفاع درباره میزان تاثیر واکسن فخرا نسبت به نمونه‌های خارجی اظهار کرد: این واکسن نسبت به واکسن‌های خارجی کارکرد بهتری خواهد داشت. واکسن فخرا از ویروس کشته شده تهیه شده و تمام گونه‌های ویروس حتی انواع جهش یافته را تحت پوشش و ایمنی قرار می‌دهد.

وی در پایان یادآور شد: این واکسن قطعا جزو بهترین واکسن‌های دنیا خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
اگه بهتر از نوع خارجیشه چرا خودتون نمیزنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
ممنون از زحماتی که برای ساخت این واکنسن کشیده شده، و ممنون از اعتماد به نفس و تخصص بالای شما، ولی اجازه بدید دوره ی تست واکسن تموم بشه، بعد در مورد قضاوت بشه، اینطوری اگه فردا کمی ضعیفتر عمل کرد، این حرفای امروزتون در اذهان مردم بی اعتمادی بیشتری از اون مقداری واقعی، ایجاد می کنه.
آخرین اخبار