معاون برنامه‌ریزی مالی سازمان تامین اجتماعی مطرح کرد؛

برنامه‌های مالی تامین اجتماعی برای مقابله با پیری جمعیت

حق پرست گفت: امیدوار هستیم با شناسایی گروه‌های بیمه گر جدید در پرداختی‌هایمان برای سال‌های آتی مشکلی نداشته باشیم.

جمیل حق‌پرست معاون برنامه‌ریزی مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های تامین اجتماعی برای مقابله با پیری جمعیت و افزایش تعداد مستمری‌بگیران، اظهار کرد: برای آن که با پیر شدن جمعیت و افزایش تعداد بازنشستگان با مشکل مواجه نشویم باید سرمایه گذاری‌های مختلفی داشته باشیم و این موضوع به اداره و قعالیت های اقتصادی شستا ارتباط دارد.

معاون برنامه‌ریزی مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: امیدوار هستیم با ایجاد زمینه اشتغال بیشتر، شناسایی گروه‌ها بیمه گر جدید و وصول مطالبتمان از دولت نگرانی خاصی در پرداختی‌هایمان برای سال‌های آتی نداشته باشیم.

حق‌پرست درباره پرداخت سهم بیشتر از سودآوری شستا به سازمان تامین اجتماعی گفت: برخی از شرکت‌های شستا مدیریتی و برخی از آن غیر مدیریتی است، در مجموع سیاست گذاری مجمع شستا است که پرداخت بخشی از سود را به سازمان تامین اجتماعی مشخص می‌کند و سهم اندکی از پرداخت سازمان به جامعه هدف و بیمه شدگان حاصل از درآمد شستاست.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با سیاست‌های بهتر در سال‌ آینده، شستا سهم بیشتری در پرداختی‌های سازمان تامین اجتماعی داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
جمعیت که پیر شد پول بازنشستگان رو از همون پولایی که جمعیت زیاد بود بدید.
خدا جای حق نشسته .تاکی میخواید پول های هنگفت بیگیرید و به مردم فشار بیارید؟
بالاخره این کاهش جمعیت شماروهم تحت فشار قرار خواهد داد مردم که همیشه تحت فشارن
آخرین اخبار