برنامه های متنوع صداو سیما در تعطیلات نوروز

صدا وسیمای مرکز کرمانشاه تعطیلات نوروز امسال با شعار "نوروز با شبکه‌ زاگرس در خانه بمانیم، " برنامه‌های متنوعی را تقدیم مخاطبان می‌کند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیر کل صداو سیمای مرکز کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تلاش بر این است که بتوانیم با تولید و تامین برنامه‌های جذاب و مفرح، اوقات شاد و بانشاطی را برای مردم در خانه رقم بزنیم گفت: این رسانه استانی در سال ۱۴۰۰ در چهار حوزه‌ی پیام شامل صدا، سیما، خبر و فضای مجازی با تدارک برنامه‌های متنوع در ساختار‌های مختلف در کنار مردم است.

افشین امیری افزود: شبکه‌ زاگرس در بخش سیما با تولید ۱۰ هزار دقیقه برنامه و بهره گیری از منابع تامینی، طراحی ویژه برنامه ۴ ساعته تحویل سال، ۱۵ویژه برنامه زنده با بخش‌های متنوع، تهیه ۲۰ قسمت برنامه برای مخاطبان کودک و نوجوان، و ۵۵ برنامه کوتاه با مضامین ایثار و شهادت، روستا‌ها و گردشگری، طنز و نمایش و در بخش خبر با تولید گزارش‌های متنوع خبری و ارتباط و تعامل با مسئولان، در بخش رادیو نیز با تولید ۱۱ هزار دقیقه برنامه در ساختار‌های مختلف برنامه سازی، در بخش‌های نمایش، فضای مجازی و موسیقی با تولید مسابقات طنز و پخش موسیقی‌های تولیدی مرکز کرمانشاه برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

او در ادامه با بیان اینکه اطلاع رسانی درخصوص کرونا همچنان محور برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کرمانشاه است، گفت: در تمام برنامه‌ها و پیام‌ها تلاش می‌شود به نوعی ضرورت پیشگیری و مقابله با این بیماری مطرح شود.

او افزود: در این ایام که تاکید بر خودداری از سفر است تلاش داریم در کنار برنامه‌ها، پیام‌های هشدار و پیشگیری را هم به مخاطبان ارائه دهیم.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمانشاه به طراحی و راه اندازی استودیو سیار بحران و استودیو سلامت در روز‌های شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: صداوسیمای مرکز کرمانشاه با همکاری کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با هدف اطلاع رسانی به موقع برنامه‌های ستاد استانی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا همواره در کنار مردم است و تا ریشه کنی کامل این ویروس منحوس به تلاش ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار