بیش از ٢ هزار دقیقه محتوا در تلویزیون و رادیو منتشر شده است

استاندار کرمانشاه گفت: خبرنگاران شجاع، صادق و پرتلاش در بحران‌ها نقش موثری ایفا کردند و امروز هم مثل همیشه کنار مردم هستند.

به گزارش  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛  هوشنگ بازوند یکشنبه شب در نشست هماهنگی ستاد مدیریت کرونا که با حضور مدیرکل و معاونین صدا و سیمای کرمانشاه در استانداری برگزار شد، به نقش موثر رسانه در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با همکاری و همراهی گسترده تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و به ویژه صدا و سیمای مرکز استان از ابتدای بحران تاکنون بیش از ٢ هزار دقیقه محتوا در تلویزیون و رادیو منتشر شده و در جلب همکاری مردم بسیار اثربخش بوده است.

استاندار کرمانشاه از تلاش فعالان رسانه‌ها در استفاده از ابزار‌های اطلاع رسانی برای آموزش و آگاهی بخشی در سطح استان قدردانی کرد و عنوان داشت: در فضای مجازی نیز همدلی و همراهی مناسبی ایجاد شده و با این روند در آینده باید محتوای جدید متناسب با شرایط موجود تهیه شود و حفظ سلامت مردم در تمامی مراحل در اولویت قرار بگیرد.

بازوند اعتماد مردم به رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیمای استان را ظرفیت بسیار مناسبی برای مقابله با کرونا ذکر کرد و بیان داشت: اطلاع رسانی به موقع، شفاف و صادقانه سبب مشارکت گسترده مردم شده و از همه تلاشگران این عرصه برای مدیریت حوزه اطلاع رسانی و خنثی کردن شایعات سپاسگزارم.

مقام ارشد استان افزود: صدا و سیما در کنار دانشگاه علوم پزشکی با تمام ظرفیت پای کار است و تلاش همه دست اندرکاران در این بحران بسیار پررنگ است.

بازوند به لزوم حضور مسوولین در کنار مردم برای حل بحران‌ها اشاره کرد و یادآور شد: در مقابله با کرونا همدلی و همراهی مردم می‌تواند سبب کنترل و کاهش آسیب‌ها شود.

استاندار کرمانشاه گفت: در بحران‌های گذشته نیز خبرنگاران شجاع، صادق و پرتلاش نقش موثری ایفا کردند و امروز هم مثل همیشه کنار مردم هستند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.