عزیزی خادم در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور برای بازگشت حق میزبانی/ بلوکه شدن حساب فدراسیون فوتبال دلیل مالیاتی داشت

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به منظور بازگشت حق میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی به ایران، از ظرفیت و وزارت ورزش و خارجه استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه  فراکسیون ورزش مجلس در جمع خبرنگاران ضمن مثبت ارزیابی کردن نشست امروز، اظهار کرد: در این نشست درباره اجحافی که نسبت به لغو میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی صورت گرفت، بحث شد و باید از تمام ظرفیت‌ها و فضا‌هایی که در کشور وجود دارد برای بازگشت حق میزبانی ایرانی استفاده کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مجلس یکی از پایگاه‌های اصلی است که می‌تواند در این راستا به ما کمک کند، ادامه داد: در این جلسه از دلایل اجحافی که موجب تکدر افکار عمومی شد، گزارشی ارائه و مقرر شد از تمام ظرفیت دستگاه سیاست خارجی و وزارت ورزش استفاده شود.

عزیزی خادم تأکید کرد: اگر میزبانی ایران نیز بازگردد برنامه‌های خود را متوقف نخواهیم کرد و اردویی در فروردین و خرداد در تهران و کیش خواهیم داشت و از تمامی توان و امکانات خود برای آماده سازی تیم ملی استفاده خواهیم کرد تا تیم ملی ایران به جام جهانی صعود کند.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: بخشی از فضای به وجود آمده ناشی از تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان است و به همین جهت ضرورت دارد که حمایت از تیم ملی همه جانبه و از جانب همه ظرفیت‌های کشور صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه امروز فوتبال نیاز به آرامش دارد، گفت: اگر به دنبال خوشحالی مردم هستیم، نیازمند انسجام ملی قوی و وحدت همه جانبه هستیم.

عزیزی خادم درباره بلوکه شدن حساب فدراسیون فوتبال نیز گفت: بلوکه شدن حساب مربوط به مالیات بود که با جلساتی که برگزار شد این مشکل حل شد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: قطعا برنامه‌های فدراسیون فوتبال که به معرض نمایش برای اعضای مجمع و مردم درآمد را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
این نشست و برخاست و جلسات چرتی بیش نیست چون تو این مملکت چیزیی به اسم مدیر وجود ندارد
آخرین اخبار