نورشرق: باشگاه‌هایی که در صدد جذب بازیکن خارجی هستند، باید در چارچوب AFC اقدام کنند

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان گفت: وضعیت پرونده‌های انضباطی باشگاه‌ها در فیفا بررسی می‌شوند و باشگاه‌هایی که در صدد جذب بازیکن خارجی هستند، باید طبق قوانین AFC اقدام کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه بررسی وضعیت پرونده‌های انضباطی باشگاه‌های تراکتورسازی تبریز، ماشین‌سازی، نود ارومیه، ملوان بندرانزلی و گل‌گهر سیرجان ظهر امروز (یکشنبه ۳۱ فروردین‌ماه) با حضور مهدی محمدنبی، دبیرکل فداسیون فوتبال، محمود شیعی، عضو هیئت رئیسه، مسئولین ذی‌ربط در فدراسیون و مدیران عامل باشگاه‌های فوق برگزار شد.

جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان درباره این نشست، عنوان کرد: این جلسه در پی شرایط بررسی‌های مالی باشگاه‌ها و بدهی‌های داخلی و خارجی با تدبیر دبیرکل فدراسیون امروز انجام شد. باشگاه‌های حاضر در این نشست نظرات و پیشنهادات خود را در جهت تکلیف و حل و فصل مالی ارائه کردند. همچنین از طرف فدراسیون فوتبال هم مطالب و پیشنهاداتی که منجر به کاهش این تعهدات درخصوص سیر نزولی بدهی‌های مالی نزد فیفا می‌شود، هم ارائه گردید.

وی در ادامه بیان کرد: مقرر شد متعاقب این جلسه با هم‌اندیشی بین باشگاه‌ها و فدراسیون، راهکار‌های اجرایی درباره قرارداد تیپ که با نظر فدراسیون فوتبال در آینده‌ای نزدیک، با لحاظ چارچوب استاندارد حرفه‌ای و همچنین با رعایت حقوق بین‌المللی تهیه خواهد شد، به اجرا دربیاید. بدون تردید این راهکار‌ها بر مبنای سیاست‌گذاری و تعامل فی‌مابین خواهد بود.

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان در پایان درخصوص بکارگیری مربیان و بازیکنان خارجی در باشگاه‌ها، اظهار داشت: حاضرین نظرات خود را درخصوص جذب بازیکن و مربی خارجی در باشگاه‌ها مطرح کردند و به عنوان یک اولویت مقرر شد باشگاه‌هایی که درصد جذب بازیکن خارجی هستند، قبل از شروع فصل آتی و در زمان نقل انتقالات می‌بایست در چارچوب استاندارد‌های مجوز صدور لیگ حرفه‌ای و کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام کنند.


بیشتر بخوانید: مهدی: باشگاه‌ها باید در مسائل مالی مدیریت داشته باشند/ سازمان لیگ درباره بازی‌های لیگ تصمیم می‌گیرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار