برگزیدگان جشنواره ملی طنز شهرخند، معرفی شدند

جشنواره ملی طنز با عنوان شهرخند که دبیرخانه و متولی برگزاری آن کلانشهر شیراز بود با معرفی برگزیدگان به کارخود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  براساس اعلام هیات داوران، نفرات برتر در بخش داستان کوتاه جشنواره یادشده این افراد هستند: پوریا اسکندرزاده از تهران، صدیقه آقایی نوبندگانی از شیراز و سهیلا سپهری از تهران.

در این بخش از غلامرضا مالک زاده از شیراز، آرزو فلاحی از مرودشت و عابدین زارع از سیدان مرودشت تقدیر ویژه شد.

نفرات برگزیده بخش شعر جشنواره طنز شهرخند شامل حسین گلچین از ساری، رسول سنایی از بهمئی کهگیلویه و بویراحمد و علی میری از سبزوار هستند.

تقدیر شدگان در این بخش جوادفرج پور از شیراز، محمدحسین مهدویان از قم و علی بهشت آیین از شیراز اعلام شدند. برگزار کننده جشنواره ملی طنز شهرخند، معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز بود.

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار کننده جشنواره شهرخند در این مراسم گفت: تعداد آثار رسیده در بخش شعر ۱۵۲ اثر، تعداد آثار رسیده در بخش داستان کوتاه ۸۶ اثر از سراسر کشور بود.

فرزاد صدری بیان کرد: داوران بخش داستان: هاشم کرونی، احمد اکبرپور، عبدالله مقدمی و داوران بخش شعر:اسماعیل امینی، راشد انصاری، عبدالرضا قیصری بودند.

فراخوان این جشنواره پنجم بهمن ۹۹ اعلام و مهلت ارسال آثار تا پایان همین ماه بود.

این جشنواره با موضوعات حقوق شهروندی، حمل و نقل عمومی و هوای پاک، فضای سبز و محیط زیست، مصرف بهینه انرژی، ایمنی و آتش نشانی، پسماند و بازیافت، فرهنگ آپارتمان نشینی، پرداخت به موقع عوارض و مشارکت شهروندان در حفظ و توسعه شهر و ارتقای فرهنگ کتابخوانی برگزار شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار