جوکار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم با وجود مشکلات پای صندوق رای خواهند آمد

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی گفت: باید رئیس جمهوری اصلح با رای مردم انتخاب شود تا بتواند مشکلاتی که ایجاد شده را مرتفع کند.

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه برگزاری پرشور انتخابات در شرایط کرونایی بسیار مهم است، گفت: مهم ترین مسائلی که امروز مردم با آن درگیر هستند مشکلات اقتصادی است، اما همین مردم که امروز دچار سختی هایی شده اند هنگام انتخابات به پای صندوق های رای خواهند آمد.

وی با بیان اینکه سرنوشت سیاسی کشور در ۴ سال یا حداقل ۸ سال آینده در گروی یک انتخاب مناسب از سوی مردم است، ادامه داد: باید فردی اصلح با رای مردم انتخاب شود تا بتواند مشکلاتی که ایجاد شده را مرتفع کند.

نماینده یزد تصریح کرد: با یک انتخاب مناسب باید به سمت بهبودی وضعیت اقتصادی کشور حرکت کنیم که همین انگیزه می‌طلبد که مردم حضور پرشور در انتخابات داشته باشند تا میزان مشارکت بالا برود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه انتخابات پیش رو مربوط به سرنوشت سیاسی خود مردم است متذکر شد: هرچه مشارکت افزایش یابد برای کشور قدرت تولید می‌شود و در برابر تحریم‌های ظالمانه بیگانگان می‌توانیم با دست پر ایستادگی کنیم.

جوکار در پایان گفت: هرچه در صحنه حضور داشته باشیم و مشارکت بالاتر برود دشمن از توطئه هایی که علیه ملت ایران طراحی کرده است مایوس می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۷:۵۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
سلام سردار گرامی اگر کاندیدای استکبار ستیز و عملگرایی مثل سردار محمد حمایت شود و حضور داشته باشد حضور مردم هم چشمگیر خواهد بود ولی اگر کاندیدا های تکراری و ترسو و وابسته به استکبار و اشرافگرا بخواهند تکتازی بکنند . انقلاب اسلامی به خطر خواهد افتاد . لذا تا دیر نشده با بصیرت کاندای اصلح بدون وابستگی به اشراف و استکبار برای رئیس جمهوری کاندید نمایید .مهندسی گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۵۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
من 8 سال برا همچین روزی لحظه شماری میکنم زنده باد سعید محمد
آخرین اخبار